اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌عرب انصاری‌ رئیس ستاد انتخابات مجلس در قم شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم به عنوان رئیس ستاد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قم منصوب شد.

‌عرب انصاری‌ رئیس ستاد انتخابات مجلس در قم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، استاندار قم طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین عرب‌انصاری معاون سیاسی امنیتی را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان منصوب کرد.
در حکم حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور استاندار قم خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین عرب‌انصاری آمده است: امید است با بهره‌گیری از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود در اجرای دقیق قانون انتخابات و برگزاری آن در کمال صحت، رعایت اصل امانتداری، حفظ و صیانت از آرای شهروندان محترم استان در برنامه‌ریزی و اجرای مناسب قبل، حین و بعد از انتخابات موفق و مؤید باشید. لازم است در انجام این وظیفه خطیر، دفاع از حقوق شهروندان اعم از داوطلبان نمایندگی و رای دهندگان در سایه رعایت دقیق قوانین و مقررات مربوط به انتخابات و پرهیز و جلوگیری از هرگونه اقدام غیرقانونی را سرلوحه کار خود قرار داده و نسبت به بسترسازی حضور مردم در صحنه و مشارکت فعال آنان اقدام همه‌ جانبه به عمل آورید.
در پایان این حکم تاکید شده است: توفیق جنابعالی و تمام اعضای ستاد را در برپایی انتخاباتی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی که ارتقای اقتدار ملی را در چارچوب نظام مردم‌سالاری دینی در پی دارد از خداوند منان مسئلت دارم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول