اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال؛

323 دستگاه ماهواره در گرمی جمع‌آوری شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرمی گفت: در نیمه‌ نخست امسال با همت مأموران سخت‌کوش نیروی انتظامی بیش از 323دستگاه گیرنده ماهواره در گرمی جمع‌آوری شده است.

323 دستگاه ماهواره در گرمی جمع‌آوری شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین قاضی‌لو در جلسه گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در گرمی اظهار داشت: نیروی انتظامی با رصد تمام اتفاقات و فعالیت‌ها اجازه نمی‌دهد عده‌ای فرصت‌طلب نظم و امنیت عمومی را به هم بزنند و با قاطعیت تمام با تبهکاران و مجرمان برخورد می‌کند.
وی یکی از دغدغه‌های نیروی انتظامی را بحث مبارزه با مواد مخدر و منهدم کردن تیم‌های قاچاق مواد مخدر اعلام کرد و افزود: در شهرستان گرمی و در نیمه‌اول سال 16 کیلوگرم مواد مخدر اعم از تریاک، حشیش، هروئین و... از سوداگران مرگ به دست آمده است.
قاضی‌لو میزان کشفیات مواد مخدر را در همین مدت 40 درصد رو به افزایش توصیف کرد و ادامه داد: این افزایش نشان می‌دهد که همچنان استکبار تلاش می‌کند کشورمان را از طرق مختلف ناامن جلوه دهند.
این مسئول میزان کشف کالاهای قاچاق را نیز در نیمه‌اول سال در گرمی در مقایسه با سال گذشته 800 درصد با رشد و افزایش اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی امروز به عنوان دلسوزترین نیرو در خدمت نظام و مقام معظم رهبری است که تلاش می‌کند امنیت عمومی و اجتماعی را برقرار کند.
وی یکی از برجسته‌ترین ویژگی پلیس در نظام اسلامی را تبعیت از ولایت فقیه و احکام نورانی اسلامی توصیف کرد و افزود: در نیروی انتظامی بر ترویج فرهنگ ولایت‌پذیری تلاش می‌شود و ما در این تلاش خود آماده هستیم جان و سرمایه خود را نیز تقدیم کنیم.
فرمانده انتظامی گرمی شعار هفته نیروی انتظامی را «سهم من در ایجاد امنیت و آرامش چیست؟» اعلام کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی براساس وظیفه محوله تنها تأمین‌کننده 11 درصد امنیت پایدار جامعه است و بقیه آن بر عهده سایر دستگاه‌ها و حضور مردم در اجتماع است.
به گزارش فارس، در این جلسه فرمانده هنگ مرزی گرمی نیز از دایر شدن شعبه صدور گذرنامه مرزی در بخش موران گرمی خبر داد.
شاهین اسمعیلی تصریح کرد: برای بهره‌مندی مرزنشینان شعاع 45 کیلومتری گرمی از مواهب مرزنشینی شعبه صدور گذر مرزی در بخش مرزی موران ایجاد می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: براساس قانون ساکنان این محدوده می‌توانند هر شش ماه یک بار نسبت به مبادله کالا و تجارت با جمهوری آذربایجان اقدام کنند.
اسمعیلی حوزه استحفاظی هنگ مرزی گرمی را شامل نوار مرزی و برخی از شهرستان‌های مرزی استان بالغ بر 159 کیلومتر اعلام کرد و از آمادگی کامل مرزداران هنگ مرزی گرمی برای صیانت و دفاع از حریم کشورمان در این منطقه خبر داد.
فرمانده هنگ مرزی گرمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج مقاومت در انجام وظایف محوله تعامل و همکاری نیروهای بسیج با هنگ مرزی را مناسب توصیف کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول