اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

آیت‌الله آقا‌نجفی اصفهانی از موقوفه‌داران بزرگ کشور هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: آیت‌الله آقا‌نجفی اصفهانی از موقوفه‌داران بزرگ در سطح کشور هستند.

آیت‌الله آقا‌نجفی اصفهانی از موقوفه‌داران بزرگ کشور هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام علی محمدی بعد از ظهر امروز در حاشیه همایش مرجع بیداری اسلامی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس اظهار داشت: ایشان موقوفات قابل توجهی در اصفهان از خود به جا‌ گذاشته‌اند و آثار و برکات موقوفات ایشان در سطح کشور نمایان است.
وی به ضرورت توجه ویژه مسئولان به این موضوع اشاره کرد و افزود: مدیران و مسئولان کشور باید به این موقوفات توجه کنند و با تحقق این موضوع عواید و درآمد این موقوفات به‌صورت بهینه مصرف می‌شود.
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به احداث نخستین اندیشکده تاریخی تمدنی بیداری اسلامی در اصفهان تصریح کرد: امروز برای نخستین بار کلنگ احداث این مرکز در اصفهان زده شده و با راه‌اندازی این مرکز بیداری اسلامی در سطح جامعه مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی به نتایج حاصل از راه‌اندازی این مرکز اشاره کرد و ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز به عنوان یک مرکز تبلیغی و فرهنگی معارف و برنامه‌های قرآنی و مرکز بحث و بررسی بیداری اسلامی و تمدن اسلامی در جامعه ضروری است و اندیشکده بیداری اسلامی اصفهان باید هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود.
محمدی تاکید کرد: آیت‌الله آقا‌نجفی اصفهانی از موقوفه‌داران بزرگ در سطح کشور محسوب می‌شوند و وجود موقوفات بسیار ایشان در اصفهان گویای این موضوع است.
وی به حمایت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از احداث و راه‌اندازی این مرکز اشاره کرد و گفت: مدیریت و بهره‌برداری مناسب از موقوفات مرحوم آیت‌الله آقا نجفی اصفهانی نقش موثری در راستای عمران و آبادانی این اندیشکده دارد.
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه مطرح کردن نام واقفان در سطح جامعه به میزان زیادی ضرورت دارد، گفت: اصفهان یکی از استان‌های پر‌موقوفه است و واقفان این موقوفه‌ها باید به مردم و به ویژه نسل جوان معرفی شوند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول