اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی خبر داد:

واگذاری برق موقت به مشترکان مناطق حاشیه شهر‌

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از آمادگی این شرکت برای واگذاری برق موقت به مشترکان مناطق حاشیه شهر خبر داد.

واگذاری برق موقت به مشترکان مناطق حاشیه شهر‌
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، داود عابدی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: استفاده از برق غیر‌مجاز همواره یکی از دغدغه‌های مهم شرکت توزیع برق است چرا که خسارت‌های اقتصادی بسیاری را به شبکه وارد می‌کند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته 3 هزار و 700 برق غیرمجاز در سطح استان جمع‌آوری شد، تصریح کرد: هم‌اکنون 3 هزار و 500 برق غیرمجاز در استان شناسایی شده است که عمده آن مربوط به دو شهر اراک و ساوه و برخی از روستاهاست.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از موافقت استان با واگذاری برق موقت به استفاده کنندگان از برق غیر مجاز خبر داد و بیان داشت: با توجه به اینکه اکثر کسانی که اقدام به استفاده از برق غیر‌مجاز می‌کنند ساکنان مناطق حاشیه شهرها هستند که بدون مجوز اقدام به ساخت و ساز کرده‌اند، با تصمیمات به عمل آمده مقرر شد به این افراد برق موقت واگذار شود تا آنها بعد از دریافت مجوز ساخت نسبت به خرید انشعاب اقدام کنند.
عابدی میزان بدهی مشترکان به شرکت برق را بالغ بر 45 میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: از آنجا که پرداخت به موقع مطالبات نقش موثری در خدمات‌دهی به مشترکان دارد، می‌طلبد مشترکان در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند.
وی افزود: از مجموع بدهی‌های مشترکان 6 میلیارد و 500 میلیون تومان مربوط به مشترکان بخش تجاری، 16 میلیارد و 500 میلیون تومان مربوط به بخش صنعتی، 4 میلیارد و 100 میلیون تومان مربوط به بخش کشاورزی، 6 میلیارد و 200 میلیون تومان مربوط به بخش عمومی و 11 میلیارد و 100 میلیون تومان مربوط به مشترکان بخش خانگی است.
عابدی ادامه داد: بخش خانگی با توجه به اینکه بیشترین مشترکان را به خود اختصاص داده است، از بدهی بیشتری به این شرکت برخوردار است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در ادامه از فعال‌سازی 90 دفتر خدمات جامع امور مشترکین با توافق به عمل آمده با مسئولان اداره کل پست خبر داد و گفت: افزایش تعداد نقاط تماس مشترکان با دفاتر خدماتی از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام این شرکت در سال جاری است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول