اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان خبر داد:

نشست هم‌اندیشی استاندار کرمان با اهالی رسانه

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان از برگزاری نشست هم‌اندیشی استاندار کرمان با اهالی رسانه این خطه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

نشست هم‌اندیشی استاندار کرمان با اهالی رسانه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مصطفی سلطانی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست صنفی، تخصصی اصحاب رسانه با جمعی از مدیران اجرایی استان کرمان اظهار داشت: در دو نشست شورای اداری استاندار کرمان بر پرداخت مطالبه نشریات از سوی مدیران تأکید کرده است.
وی با بیان اینکه سایت‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی و همچنین فرمانداری‌ها باید به روز شود، تصریح کرد: نظارت بر این سایت‌ها انجام می‌شود و دستگاه‌هایی که سایت خود را به روز نکنند، نمره منفی می‌گیرند.
سلطانی از راه‌اندازی سیستم پیامکی اطلاع‌رسانی برنامه‌های استاندار کرمان برای پوشش خبری برنامه‌ها خبر داد و بیان داشت: از این طریق برای پوشش خبرهای سفرهای شهرستانی استاندار کرمان از خبرنگاران دعوت به عمل می‌آید.
وی خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک نشست هم‌اندیشی استاندار کرمان با اصحاب رسانه برای تعامل و ارتباط مطلوب‌تر با هماهنگی و برنامه‌ریزی خانه مطبوعات و روابط عمومی استانداری کرمان برگزار می‌شود.
به گزارش فارس، رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان نیز در این نشست اظهار داشت: با توجه به اینکه اصحاب رسانه استان کرمان مشکلات و مسائل مختلفی را در زمینه کاری خود دارند، ایجاد فضایی برای گفتمان رو در رو و بی‌پرده این قشر با مدیران دستگاه‌های اجرایی ضروری بود.
سیدابراهیم یزدی با بیان اینکه در نشست صنفی، تخصصی اصحاب رسانه با جمعی از مدیران اجرایی استان کرمان از مدیران حوزه‌های قضایی، امنیتی، اجرایی، روابط عمومی، فرهنگ و هنر، پست و مدیریت شهری دعوت شده است، ابراز داشت: در این نشست علاوه بر بیان دغدغه‌های اصحاب رسانه استان کرمان، مدیران نیز خواسته‌های خود از این قشر را مطرح کردند.
وی رسانه‌ها را حلقه مفقوده بین مردم و مسئولان ذکر کرد و بیان داشت: نتیجه و دستاوردهای این نشست در شورای اداری استان کرمان مطرح و به فرمانداران ابلاغ می‌شود.
به گزارش فارس، اصحاب رسانه استان کرمان در نشست صنفی، تخصصی اصحاب رسانه با جمعی از مدیران اجرایی استان کرمان به بیان مهم‌ترین مشکلات صنفی خود پرداختند که نبود آمار جامع از خبرنگاران واقعی، بیمه خبرنگاران، دستمزد پایین، مشکلات معیشتی، ورود افراد غیر‌متخصص به عنوان خبرنگار به عرصه خبری، حضور با تأخیر مدیران در بعضی از نشست‌ها، پاسخگو نبودن بعضی از مدیران و همکاری نامناسب روابط عمومی‌ها از جمله این مشکلات بود.
همچنین ایجاد بستر مناسب برای تشکیل انجمن صنفی عکاسان، تهیه تجهیزات و ارتقای وسایل عکاسی و تعیین جایگاه عکس در مطبوعات، انتخاب افراد صالح، خبره و شایسته در ترکیب هیئت منصفه مطبوعات، پیشنهاد راه‌اندازی مرکز رسانه‌ای در استان کرمان برای ساماندهی وضعیت موجود رسانه‌ای، تحول جدی در حوزه روابط عمومی الکترونیک و فعال‌تر شدن انجمن روابط عمومی‌های استان کرمان از دیگر مواردی بود که توسط اصحاب رسانه کرمان مطرح شد.
به گزارش فارس، ارائه خبرهای امیدبخش، کم‌رنگ کردن اخبار ناامیدکننده، راستی‌نویسی و تحلیل محتوا، راه‌اندازی کمیته پیگیری مصوبات نشست تخصصی اصحاب رسانه، نبود رسیدگی به خبرنگاران رسانه‌های نشریات سراسری، تأخیر در پرداخت هزینه آگهی‌ها، دعوت گزینشی از خبرنگاران در نشست‌های خبری و توجه بیشتر به رسانه‌های دیجیتال و بدهکاری نشریات به چاپخانه‌ها از دیگر مواردی بود که توسط اصحاب رسانه در نشست مذکور مطرح شد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول