اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان خبر داد:

حضور 70 مدیر در نشست مردمی استاندار کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمان گفت: عصر امروز 70 نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در دیدار مردمی استاندار در محل مصلای امام علی (ع) حضور داشتند.

حضور 70 مدیر در نشست مردمی استاندار کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مصطفی سلطانی بعد از ظهر امروز جمعه در حاشیه دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی با مردم کرمان در محل مصلای امام علی (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بیش از یک‌‌هزار نفر از مردم کرمان با 70 نفر از مدیران استان کرمان دیدار و گفت‌وگو کردند و از نزدیک مشکلات خود را با آنها در میان گذاشتند.
وی بیان کرد: در این نشست، استاندار، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از معاونان استاندار و مدیران استانداری و 70 نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان کرمان با مردم کرمان دیدار و گفت‌وگو کردند.
سلطانی تصریح کرد: این نشست نشات گرفته از اهداف و سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به ابتکار اسماعیل نجار، استاندار کرمان عصر امروز همزمان با روز جهانی قدس در محل مصلای امام علی (ع) برگزار شد.
وی افزود: این برنامه در راستای تعامل و ارتباط بیشتر مردم با مسئولان انجام شد.
سلطانی استقبال مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم کرمان از این برنامه را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: این نشست برای نخستین بار در مرکز و تمام شهرستان‌ها و بخش‌های استان کرمان برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: نشست مذکور در فرمانداری‌ها و بخش‌های استان کرمان با محوریت ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
سلطانی بیان داشت: این نشست‌ها در استان کرمان ادامه می‌یابد و مردم می‌توانند از نزدیک مشکلات خود را با مدیران دستگاه‌های اجرایی در میان بگذارند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول