اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله جوادی‌آملی‌:

پیروزی در انتظار انقلاب‌های مسلمانان منطقه است‌

خبرگزاری فارس: آیت‌الله جوادی‌‌آملی گفت: انقلاب مردم‌های مسلمان منطقه، با پیروزی همراه خواهد بود به ویژه انقلاب مردم بحرین که از قیام امام حسین (ع) تاثیر می‌پذیرند.

پیروزی در انتظار انقلاب‌های مسلمانان منطقه است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان قم که ظهر امروز پس از اقامه نماز جماعت برگزار شده بود، اخلاق را تامین‌کننده‌ حقوق فردی و اجتماعی دانست و اظهار کرد: انسان با بهره‌گیری از اخلاق توانایی زنده کردن حقوق خود را دارد.
وی در ادامه درباره‌ فواید ادب و اخلاق اسلامی در جامعه‌ بشری افزود: ادب و اخلاق، ظرافت‌های زندگی هستند و انسان با بهره‌گیری از ادب و اخلاق توانایی برقراری ارتباط با خداوند و خانواده را به دست می‌آورد و ارتباط  فرد با خداوند و خانواده مستحکم و مقتدر می‌شود.
استاد برجسته حوزه‌ علمیه قم در ادامه با بیان اینکه واژه‌ ظلم به معنای تعدی از حقوق است، گفت: کسی ظالم مورد خطاب قرار می‌گیرد که در قدم اول از محدوده‌ حقوق فردی خود تعدی کرده و در قدم بعد وارد محدوده‌ حقوق افراد دیگر شده باشد که در این صورت از نظر اسلام، ظالم شناخته شده و برخورد با آن الزامی است.
وی در ادامه با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ثواب هر خدمتی که توسط مسئولان دلسوز نظام برای مردم شریف کشور انجام می‌شود، در قدم اول به امام خمینی(ره) و شهدای اسلام، انقلاب و جنگ تحمیلی و در قدم دوم به خود مسئولان نظام برمی‌گردد.
‌جوادی‌‌آملی با بیان اینکه گزارش‌های خوبی از فعالیت‌های مسئولان نظام می‌رسد، افزود: گزارش‌های دریافتی از بخش‌های مختلف نظام امیدوارکننده است چراکه نمایانگر فعالیت و تلاش مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: داشتن این نظام یک نعمت و امانت الهی است که رعایت این نعمت و امانت مستلزم حمایت مردم از این نظام است.
استاد برجسته حوزه‌ علمیه قم در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع روحانیت و عالم روحانی اظهار کرد: زندگی کردن در مکانی که عالم فهمیده حضور ندارد، کراهت دارد و اگر عالم فهمیده در شهر وجود ندارد، در آن شهر سکونت نکنید و به شهر و دیاری بروید که دارای عالمان فهمیده و با اخلاص باشند.
وی در پایان با بیان اینکه انقلاب‌های منطقه ثمره تلاش‌های جوانان انقلابی و بیداری مسلمانان جهان است، اعلام کرد: انقلاب مردم‌های مسلمان منطقه، با پیروزی همراه خواهد بود به خصوص انقلاب مردم بحرین که از قیام امام حسین(ع) تاثیر می‌پذیرند.
انتهای پیام/ج20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول