اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر؛

اختتامیه سومین جشنواره نماهنگ رضوی در خرم‌آباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و جمعی از مسئولان لرستانی سومین جشنواره نماهنگ رضوی در خرم‌آباد به کار خود پایان داد.

اختتامیه سومین جشنواره نماهنگ رضوی در خرم‌آباد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ظهر امروز در مراسم اختتامیه سومین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی در خرم‌آباد گفت: در مجموع 90 نماهنگ و فیلمنامه از استان‌های مختلف کشور به جشنواره سراسری نماهنگ رضوی استان لرستان ارسال شده است.
حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان با اشاره به اینکه از این تعداد 30 نماهنگ به مرحله پایانی راه یافتند، اظهار داشت: 14استان در سومین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی به میزبانی استان لرستان در خرم‌آباد حضور داشته‌اند.
وی افزود: این جشنواره ششمین جشنواره سراج خراسان، سومین جشنواره نماهنگ و سومین جشنواره نماهنگ رضوی است که در لرستان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار فارس از خرم‌آباد، هیئت داوران سومین جشنواره نماهنگ رضوی در خرم‌آباد از مجموع 30 اثر راه یافته به بخش مسابقه، سه اثر را به عنوان آثار برتر انتخاب و معرفی کردند.
برهمین اساس، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره نماهنگ رضوی و جایزه نقدی جشنواره به نماهنگ مسافر غریب اثر هنری شمس‌الدین آروند از استان لرستان به عنوان اثر برتر اختصاص یافت.
همچنین دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی به نماهنگ آغاز فصل یاس‌ها اثر سعید نجاتی از استان قم به دلیل طراحی و ریتم مناسب برای ایجاد فضای زندگی به عنوان اثر دوم اهدا شد.
هیئت داوران همچنین جایزه سوم این جشنواره را مشترکا به دو اثر هدیه کار علی مهام از استان تهران و جلوه‌های مشهد الرضا (ع) ساخته علیرضا فتحی نجفی از استان خراسان اهدا کرد.
در مراسم اختتامه این جشنواره، نماهنگ رضوی کاری از سید میلاد میردامادی از اصفهان، دو نماهنگ تارو پود و همه اشک‌های پدرم ساخته سعید همتی‌وند از لرستان و نیز نماهنگ نجوای دل از حمید داوودی و نماهنگ آمین ساخته ناصر ناصر پور از لرستان نیز موفق به دریافت تندیس جشنواره شدند.
سه اثر برتر این جشنواره به جشنواره بین‌المللی نماهنگ رضوی که در مشهد مقدس برگزار می‌شود، راه یافتند.
سومین جشنواره نماهنگ رضوی استان لرستان با حضور هنرمندانی از استان‌های تهران، قم، خراسان رضوی، مرکزی، همدان، بوشهر، مازندران، خوزستان، قزوین، اصفهان، فارس، آذربایجان غربی، یزد و لرستان از روز گذشته آغاز و ظهر امروز به پایان رسید.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول