اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور سهام سایپا کاشان:

سایپا کاشان در فرابورس عرضه می‌شود‌

خبرگزاری فارس: مدیر امور سهام سایپا کاشان از عرضه سهام این شرکت خودروسازی در فرابورس خبر داد.

سایپا کاشان در فرابورس عرضه می‌شود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مجید سوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به نبود مشکل خاصی برای پذیرفته شدن شرکت‌ سایپا کاشان در فرابورس با توجه به بررسی‌های جامع انجام شده، اظهار کرد: شرایط و  تکالیفی برای عرضه سهام سایپا کاشان بر عهده این شرکت گذاشته ‌شده‌ است.
وی تبدیل سهامی خاص کشور به سهامی عام را از جمله این شرایط دانست و افزود: پس از تحقق این شرایط شرکت برای عرضه شدن در فرابورس مهیا می‌شود.
مدیر امور سهام سایپا کاشان انتخاب فرابورس را تسهیل در عضویت و تسریع در روند اجرای واگذاری سهام ذکر و خاطرنشان کرد: پس از عضویت سایپا کاشان در فرابورس سهام، مقدمات عرضه سهام آن در بورس فراهم شده و ظرفیت‌های بورس نیز برای عرضه سهام سایپا کاشان استفاده می‌شود.
سوری تعهد سهامی سایپا کاشان را 10 درصد خواند و عنوان کرد: با توجه به 250 میلیون سهمی که شرکت سایپا کاشان دارد تمهیدات لازم برای عرضه تعداد سهام معین شده در فرابورس اندیشیده شده‌ است.
وی شرکت سایپا کاشان را سومین شرکت از لحاظ سودآوری در گروه صنعتی سایپا عنوان و اضافه کرد: در بورس عامل قطعی رشد ‌قیمت سهام نیست بلکه با موفقیت در بورس می‌توان شرایط بهتری با حضور در بورس به دست آورد و شاهد به کارگیری ظرفیت‌های بیشتری از شرکت در این خصوص بود.
به گفته وی سیاست سایپا کاشان در امر بازارگردانی حمایت منطقی و همراه با انعطاف است و نگاهی یک‌جانبه و یک بعدی در این خصوص حکمفرما نیست.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول