اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود خبر داد:

نصب سوله‌های تولید اتاق خودرو در سایپای میاندرود

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود از نصب نخستین سوله تولید اتاق خودرو در شرکت سایپا میاندرود در مهر ماه جاری خبر داد.

نصب سوله‌های تولید اتاق خودرو در سایپای میاندرود
علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندرود افتتاح این شرکت را برای رفع بیکاری در شهرستان میاندرود بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و اعلام کرد: این شرکت پس از افتتاح فاز نخست در22بهمن امسال  500 تا 800 فرصت شغلی ایجاد می‌کند.
نماینده عالی دولت در شهرستان میاندرود بیکاری را یکی از مهم‌ترین دل‌مشغولی‌های دولت اعلام کرد و با اشاره با هدف‌گذاری 2.5 میلیون فرصت شغلی در کشور در سال 90آن را نشانه عزم راسخ دولت خدمتگزار برای ریشه‌کنی بیکاری در کشور دانست.
وی در این مورد ادامه داد: این شرکت قرار است در سه فاز ساخته شود و پس از تکمیل فاز سوم آن در سه سال آینده، ریال 5 هزار نفر از جوانان شهرستان میاندرود شاغل می‌شوند.
فرماندار میاندرود خاطرنشان کرد: با توجه به بیکاری جوانان و وجود جوانان مستعد در منطقه فقط نیروهای بومی در این شرکت جذب می‌شوند.
 
* افتتاح ادارات جدید در میاندرود
رجبی با اشاره به افتتاح اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندرود در هفته دفاع مقدس از افتتاح ادارات جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن همچنین فرماندهی انتظامی شهرستان میاندرود در دو ماه آینده خبر داد.
فرماندار میاندرود گشایش این ادارات در میاندرود را گامی مهم برای خدمت‌رسانی سریع‌تر و بی‌واسطه به مردم و جلوگیری از رفت و آمد آنان به مرکز استان عنوان کرد.
وی شعار فرمانداری میاندرود از ابتدا تا حال را کار همراه با صداقت و تدبیر بیان داشت و در این راه از حمایت و همکاری مردم این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول