اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

تبلیغات زودهنگام انتخابات حلال مشکلات نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار گرمی گفت: تبلیغات زودهنگام انتخابات نه تنها حلال مشکلات مسائل اقتصادی، عمرانی و توسعه‌ای نیست بلکه مانع بسیاری از زمینه‌ها و بسترهای رشد و ترقی نیز است.

تبلیغات زودهنگام انتخابات حلال مشکلات نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه امور زیربنایی و اقتصادی شهرستان گرمی اظهار داشت: ما از فعالیت‌های زودهنگام تبلیغات انتخاباتی در برخی از مناطق در این شهرستان گله‌مند هستیم چرا که این فعالیت‌ها یک اقدام هدفدار برای ایجاد مانع در فعالیت‌ها و اقدامات موثر و مفید برای رفع مشکلات جامعه است و این حرکت‌ها سبب میشود توان و قدرت کار و فعالیت از برخی مسئولان و مدیران گرفته شود.
وی با انتقاد از فعالیت زودهنگام برخی از کاندیداها در راه‌اندازی دفاتر و اماکن تبلیغات انتخاباتی خاطرنشان کرد: مردم به کارنامه‌ها و سوابق نامزدهای احتمالی انتخابات آتی مجلس واقف هستند و با درایت و اشرافیت لازم در موعد مقرر، گزینه مورد نظر خود را انتخاب خواهند کرد و نیازی به راه انداختن تبلیغات زودهنگام و به حاشیه راندن فعالیت‌ها و امور روزانه ادارات شهرستان نیست.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود توسعه شهرستان مرزی گرمی را در سایه همدلی‌ها امکانپذیر دانست و تصریح کرد: توسعه اقتصادی این شهرستان در اولویت امور قرار دارد و مسائل سیاسی نباید در این مهم تاثیرگذار باشد. 
صحرایی با اشاره به اینکه ورود به فضای سیاسی و جناحی باعث رکود خدمات و فعالیت‌های اداری میشود افزود: شخصا به پرداختن زودهنگام به مسائل انتخابات، اعتقادی ندارم و راه توسعه و عمران منطقه را توجه به مسائل اقتصادی و تولیدی به منظور مقابله با مهاجرت جمعیت میدانم.
فرماندار گرمی توسعه اقتصادی را بستر توسعه سیاسی دانست و افزود: سدها، راه‌ها، پروژه‌های آبرسانی، کارخانه‌ها و طرح‌های صنعتی در حال اجرا، آینده روشنی را برای شهرستان گرمی نوید میدهد و امروز اتحاد و همدلی اهالی این شهرستان بیش از همه چیز لازمه این منطقه است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول