اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ملایر:

مهم‌ترین خواسته مردم ملایر حل معضل بیکاری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ملایر مهم‌ترین خواسته مردم ملایر را حل معضل بیکاری در این شهرستان خواند.

مهم‌ترین خواسته مردم ملایر حل معضل بیکاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام حسن فاضلیان‌ در جمع مردم ملایر اظهار کرد: در شرایطی که دولت خدمتگزار کارهای بسیار بزرگی در راستای خدمت به مردم انجام داده است امروز به برکت این خدمات ما شاهد پیشرفت روزافزون در شهرها و روستاهای دورافتاده و مناطق محروم هستیم و همه این توسعه مرهون برکت جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه ملایر روز به روز به سوی صنعتی شدن و پیشرفت حرکت می‌کند، افزود: حضور 15 هزار دانشجو و دو حوزه علمیه برادران و خواهران سخن از توسعه علم در ملایر دارد که باید توجه بیشتری به دانشگاه‌های ملایر و حوزه‌های علمیه در این زمینه شود.
امام جمعه موقت ملایر مهم‌ترین خواسته‌های مردم ملایر از رئیس جمهور را احداث فرودگاه ولی‌عصر(عج)، اختصاص اعتبار برای تکمیل مصلی، ساخت مهد کودک و خوابگاه در حوزه علمیه خواهران و اختصاص اعتبار برای تکمیل حوزه علمیه برادران و توجه به توسعه و بازسازی دانشگاه‌ها خواند.
وی ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان ملایر جوانان تحصیلکرده زیادی هستند که بیکار بوده و مهم‌ترین خواسته ملایر حل معضل بیکاری در این شهرستان است.
فاضلیان همچنین خواستار توجه به معضلات فرهنگی در شهرستان‌ها شد و تصریح کرد: در دولت اسلامی باید فرهنگ اسلامی پیاده شود.
فرماندار ملایر نیز سفرهای استانی رئیس جمهور را مایه برکت، تعمیق ارتباط مردم و رفع محرومیت‌زدایی خواند و عنوان کرد: این سفرها موجب روند توسعه و شتاب بخشیدن به همه مناطق می‌شود.
حسن خیریانپور اضافه کرد: در سه سفر قبلی رئیس جمهور به همدان 280 مصوبه با 800 میلیارد تومان برای ملایر اختصاص یافته که موجب تحولات شگرفی در این شهرستان شده است.
وی اجرای مسکن مهر و ایجاد اشتغال را دو اولویت بزرگ در ملایر در سال جاری خواند و خاطرنشان کرد: امیدواریم این دور از سفر هیئت دولت به استان همدان و شهرستان ملایر برکات بالاتری همراه داشته باشند و رضایت مردم را به خود جلب کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول