اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی:

سالن سرپوشیده دو و میدانی تبریز دهه فجر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی در جریان بازدید از پروژه‌های ملی در تبریز گفت: دهه فجر امسال سالن سرپوشیده دو و میدانی تبریز افتتاح می‌شود.

سالن سرپوشیده دو و میدانی تبریز دهه فجر افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌ شرقی، سید محمد شروین اسبقیان به همراه نماینده شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در شمال‌غرب از سالن سرپوشیده دو و میدانی تبریز بازدید کردند و مقرر شد این مجموعه دهه فجر 90 افتتاح شود.
وی افزود: در نخستین روز کاری خود در سال 89 و حضورم در استان ولایت‌مدار آذربایجان ‌شرقی دغدغه و هدف مهم من و تیم اجرایی افتتاح سالن سرپوشیده دو و میدانی تبریز بود که با پیگیری‌های اداره و حمایت‌های استاندار آذربایجان‌شرقی پیمانکار پروژه مشخص و عملیات اجرایی این سالن آغاز و به‌زودی شاهد نصب تارتان و افتتاح این مجموعه زیبا خواهیم بود.
مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی افزود: با اعتبار10 میلیارد ریال عملیات تکمیل سالن دو و میدانی سرپوشیده تبریز پس از وقفه‌ای پنج ساله آغاز شده و به‌زودی افتتاح می‌شود.
وی در ادامه گفت: سالن سرپوشیده دو و میدانی تبریز تا ابتدای سال 90 بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای افتتاح این سالن زیبا تارتان، سیستم‌های برودتی و رفاهی ورزشکاران اجرا شده است.
اسبقیان، افتتاح این سالن را برای ورزش آذربایجان‌ شرقی و تبریز حتی منطقه شمال‌غرب کشور ضروری و مهم دانست و تصریح کرد: در فصول سرد سال و حتی در فصل گرما ورزشکاران و دونده‌ها در رده‌های سنی مختلف با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند و با افتتاح این سالن این مشکلات با اعتبار داده شده برطرف خواهد شد.
وی افزود: سایر ورزشکاران رشته‌های ورزشی می‌توانند برای طی دوران بدنسازی برای تمرین از این سالن استفاده کنند و با نصب دستگاه‌های مختلف بدنسازی این سالن توانایی تبدیل شدن نیز مرکز پایگاه قهرمانی را در سطح استان و حتی شمال‌غرب کشور دارد و می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای رقابت‌های دو و میدانی باشد و از طرفی بانوان عزیز می‌توانند در محیطی آرام به ورزش بپردازند.
سالن سرپوشیده دو و میدانی تبریز در مجموعه ورزشی کوثر تبریز واقع شده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول