اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

عرفان‌های کاذب محملی برای شیادی سودجویان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت:‌ عرفان‌های کاذب به محملی برای شیادی سودجویان تبدیل شده و برخی جوانان تحصیل کرده نیز فریب این شیادی‌ها را می‌خورند.

عرفان‌های کاذب محملی برای شیادی سودجویان است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری پیش از ظهر امروز در دیدار  جمعی از مسئولان فرهنگی وزارت نیرو در تبریز کشور را نیازمند فعالیت‌های گسترده فرهنگی دانست.
 
توجه روحانیون به مبارزه با عرفان‌های کاذب
امام جمعه تبریز خواستار توجه روحانیون به مبارزه با عرفان‌های کاذب شد و اظهار داشت: در حال حاضر عده‌ای با شیادی جوانان را گمراه می‌کنند و در میان این جوانان افراد تحصیل کرده نیز مشاهده می‌شود.
مجتهدشبستری تاکید کرد: در گذشته عرفان‌های کاذب به صورت مقطعی و موردی مشاهده می‌شد ولی در حال حاضر این موضوع به صورت گسترده در جامعه مشاهده می‌شود.
وی گفت: گرایش انسان به مسائل معنوی یک موضوع فراگیر در میان انسان‌ها به خصوص جوانان است و شیادان نیز از این نیاز سوء استفاده می‌کنند.
 
برخی بانوان با فلسفه حجاب ناآشنا هستند
امام جمعه تبریز همچنین خواستار توجه روحانیون و فعالان فرهنگی به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شد و افزود: متاسفانه برخی بانوان با فلسفه حجاب ناآشنا هستند و در عین تقید به دین از اهمیت عفاف غافل هستند.
وی خاطرنشان کرد: در ادارات نیز موضوع عفاف و حجاب باید به صورت برجسته مورد توجه باشد تا بانوان به صورت محجبه در سر کار حاضر شوند.
مجتهدشبستری تاکید کرد: گرایش جامعه و به‌ ویژه فعالان صنعتی به سوی معنویت علاوه بر نتایج اخروی دارای اثرات مادی بوده وموجب ارتقای کار و تولید می‌شود.
امام جمعه تبریز دعوت مردم به اصول و فرهنگ اسلامی را مصداق واقعی کارهای فرهنگی برشمرد و افزود: ترویج مبانی دینی در میان جوانان باید به‌صورت اولویت مورد توجه قرارگیرد.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران دارای صبغه فرهنگی بوده و فعالیت‌های اجرایی در خصوص آب و برق و سایر صنایع نیز باید با توجه به این موضوع مهم باشد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول