اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اردبیل:

5 نقطه پیشنهادی بازار روز اردبیل مورد تایید است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: از 10 نقطه پیشنهادی شهرداری برای احداث بازار روز، تنها پنج نقطه مورد تایید اعضای شورای شهر اردبیل است.

5 نقطه پیشنهادی بازار روز اردبیل مورد تایید است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل با بیان اینکه شهرداری 10 نقطه شهر را برای احداث بازار روز پیشنهاد کرده است اظهار داشت: سه نفر از اعضای شورای شهر با بازدیدی که از این نقاط داشته‌اند پنج نقطه را که کاربری غیر فضای سبز داشتند برای اجرای این طرح مناسب تشخیص دادند.
وی با بیان اینکه سازمان میوه و تره‌بار با احداث بازار روز قصد ساماندهی دست‌فروش‌ها و وانت‌بارها را با مشارکت بخش خصوصی و طرح‌های مدرن در احداث بازار روز دارد افزود: این سازمان با بهره‌گیری تجربه استان‌های دیگر این پیشنهاد را به شورا داده تا نسبت به احداث این بازار موقت اقدام کند.
زنجانی بیان کرد: ساماندهی دست‌فروش‌‌ها در حد مسئولیت اقدامی ضروری و جدی است و در این کار باید با تلاش دیگر دستگاه‌ها و به‌ویژه پلیس و قوه قهریه به‌گونه‌ای اقدام کنیم تا با کمترین آسیب‌ این ساماندهی انجام شود.
نایب رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: ‌شورا با اعطای مجوز به شهرداری و سازمان میوه و تره‌بار در حقیقت در فاز اول به راه‌اندازی بازار روز در پنج نقطه تایید شده اقدام می‌کند که در ارزیابی‌های انجام شده این پنج نقطه مکان مناسب بایر و بدون کاربری خاص تشخیص داده شده است.
این عضو شورا یادآور شد: با این مجوز در حقیقت ادعای مدیران خود را در ساماندهی و جذب مشارکت‌های مردمی مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهیم تا ببینیم سازمان میوه و تره‌بار چقدر به تعهدات خود عمل می‌کند.
وی تمرکز‌زدایی، جلوگیری از سفرهای درون شهری متعدد و کاهش قیمت میوه و تره‌بار را از جمله مزایای دایر کردن بازار روز اعلام کرد و گفت: معتقدم باید شورای شهر دایره کار و فعالیت را وسیع و گسترده ببیند تا با اجرای چند مورد از این مجموعه‌ها پختگی و ناپختگی طرح‌ها به‌دست آید.
زنجانی با نام بردن از پنج نقطه پیشنهادی برای دایر کردن بازار روز افزود: 10 نقطه پیشنهادی شامل بازار روز استاد شهریار در کمربندی دوم، بازار روز پارک وحدت چهارراه حسینیه، شهرک حافظ جنب پارک حافظ، شهرک سبلان فاز دوم خیابان طوس، شهرک سینا میدان کشاورز، خاتم‌النبیین جنب پارک خاتم‌النبیین، شهرک توحید ، شهرک کارشناسان فاز اول است.
نایب رئیس شورای شهر اردبیل خاطرنشان کرد: از این تعداد پنج نقطه از جمله استاد شهریار، شهرک سبلان، میدان کشاورز، میدان توحید و کارشناسان مورد تایید و موافقت ماست که می‌توانیم در این مکان‌ها بازار روز را دایر کنیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول