اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

بازار روز در خلخال راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: با هدف سهولت خرید مردم بازار روز و میدان تره‌بار در شهر خلخال ساماندهی و راه‌اندازی می‌شود.

بازار روز در خلخال راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهری خلخال اظهار داشت: این بازار و غرفه‌های مختلف آن در تقاطع خیابان 22 بهمن شهرستان خلخال احداث و راه‌اندازی می‌شود که ضرورت دارد شهرداری در ایجاد و ساماندهی آن سرعت عمل بیشتری به خرج دهد.
وی گفت: با ساماندهی بازار روز و میدان میوه و تره‌باتر در خلخال مشکل سد معبر خیابان‌های 22 بهمن و ابوذر غفاری از ورودی ایستگاه زاویه‌سادات و بازارچه شهرداری حل می‌شود.
این مسئول بیان داشت: نبود میدان میوه و بازار روز در خلخال سبب شده مشکل ترافیک در خیابان‌های شهر سبب راه‌بندان و ایجاد اختلال در تردد شهروندان شود.
وی ادامه داد: با راه‌اندازی این بازار علاوه بر اینکه اهالی خلخال راحت‌تر می‌توانند به خرید و برخی کارهای خود بپردازند، سهولت تردد مردم و کاستن از بار ترافیکی نیز بستری مناسب فراهم می‌شود.
عبداللهی از شورای اسلامی شهر، شهرداری و امور صنفی شهرستان خواست تا با ساماندهی هر چه سریع‌تر مشکل میدان میوه و تره‌بار و بازار روز چهره شهر را منظم‌تر و متغیر‌تر از گذشته جلوه‌گر کنند.
وی همچنین ضرورت برطرف شدن مشکل سد معبر را در این منطقه یادآور شد و بیان داشت: سد معبر چهره شهر را آشفته و بسیار زننده نشان می‌دهد که در این زمینه از شهرداری خواسته‌ایم تا با افراد دوره‌گرد و فروشندگانی که اقدام به سد معبر کنند به شدت و قانونی برخورد شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حال حاضر به علت نبود میدان میوه و تره‌بار و بازار روز تعدادی از وانت‌نیسان‌ها فروش میوه و تره‌بار را در نواحی مختلف شهر، کوچه‌ها و خیابان‌های اصلی انجام داده و به این کار به ایجاد ترافیک و سد معبر برای شهروندان سبب می‌شود.
همچنین پراکنده بودن عمده‌فروش‌ها و خرده‌فروش‌های میوه و سبزی سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان خلخالی شده است که با دایر شدن این بازار روز بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول