اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی؛

انشعابات گاز دو روستای کمیجان نصب می‌شود

خبرگزاری فارس: انشعابات گاز روستای وفس و تکیه از توابع شهرستان کمیجان در استان مرکزی به‌زودی نصب خواهد شد.

انشعابات گاز دو روستای کمیجان نصب می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار اجرای نصب انشعابات گاز روستاهای وفس و تکیه از توابع شهرستان کمیجان در استان مرکزی در کمیته مناقصات این شرکت انجام شد.
بر پایه این گزارش در مناقصه مذکور سه پیمانکار با ارائه قیمت پیشنهادی برای نصب انشعابات گاز به این دو روستا به رقابت پرداختند که شرکت «دلتا صنعت پیشرو» با مبلغ پیشنهادی یک میلیارد و 428 میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب شد.
برای گازرسانی به این دو روستا 24 هزار متر شبکه گاز از نوع پلی‌اتیلن و فولادی و یک عدد ایستگاه تقلیل فشار تی .بی .اس به ظرفیت  2هزار و 500 متر مکعبی اجرا شده است و در حال حاضر 700 عدد علمک گاز و یک عدد ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس به ظرفیت  400 متر مکعبی همچنین یک‌هزار و 100 متر شبکه گاز از نوع پلی اتیلن توسط شرکت «دلتا صنعت پیشرو» نصب خواهد شد.
شایان ذکر است هزینه تامین کالا و اجرای گاز رسانی به روستاهای مذکور بالغ بر 14میلیارد و 40 میلیون ریال است و مدت اجرای این مرحله از پروژه 120 روز تقویمی در نظر گرفته شده است. 
پس از نصب انشعابات گاز در سطح این دو روستا، ساکنان 730خانواری روستاهای وفس و تکیه از توابع شهرستان کمیجان از نعمت ارزشمند گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد و سالانه یک میلیون و 460 هزار لیتر در فرآورده‌های نفتی صرفه جویی اقتصادی می‌شود.
انتهای پیام/ ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول