اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

زیارت ائمه اطهار کلاس آموزشی اسلام‌شناسی است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: زیارت ائمه اطهار کلاس درس اسلام‌شناسی و شیعه‌شناسی را برای مسلمانان ایجاد می‌کند.

زیارت ائمه اطهار کلاس آموزشی اسلام‌شناسی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز در همایش‌های علمی پژوهشی کمیته امداد امام خمینی (ره) که در دانشکده علوم پایه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: بر مبنای احادیث روایت شده از ائمه اطهار زیارت امام رضا(ع) بالاترین نوع زیارت و شناخت اسلام‌شناسی و شیعه‌شناسی برای مسلمانان جهان است.
وی افزود: کسانی که به زیارت امام رضا(ع) مشرف شده در دنیا و آخرت از پاداش معنوی برخوردار می‌شوند.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار داشت: برمبنای شناخت صحیح زیارت توانسته بهترین راه را می‌توان برای پیرامون امام‌شناسی بدست آورد.
نعیم آبادی بابیان این مطلب افزود: شناخت ولی فقیه در جامعه اسلامی بدون نیاز به دلیل است.
امام جمعه بندرعباس همچنین به ولایت‌فقیه و نقش آن در مدیریت جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: آیت الله خامنه‌ای تنها رهبر مردم ملت ایران نیست بلکه رهبر تمام ملت‌های آزادی بخش(فلسطین) است.
وی خاطرنشان کرد: اگر کسی ولایت‌فقیه را در جامعه اسلامی به خوبی شناخته باشد، بدون هیچ مانعی از تمام دستورات او پیروی می‌کند.
عضومجلس خبرگان رهبری افزود: خوشبختانه در ملت ایران رهبری توانمند، باتقوای خویش توانسته مردم جامعه را به سوی کمال هدایت کند.
وی همچنین مردم را به خواندن زیارت جامه کبیره در حرم مطهر رضوی سفارش کرد و افزود: زمانی که مسلمانان به حرم مطهر مشرف شده باید با خواندن نماز و زیارت‌های مربوطه حضرت رضا (ع) آرامش روحی و معنوی به دست آورند.
وی تصریح کرد: زیارت مردم باید از روی آگاهی از ولایت امام خویش بوده و در راستای بالا بردن سطح معرفتی آنها همراه باشد.
نعیم‌آبادی گفت: وهابیون (حکومت بنی امیه و بنی عباس) با گسترش سطح دینی خود در بین جوانان جامعه مانع زیارت آنها به این مکان‌های مقدس شده اند
در این جلسه از مقالات برتر ارائه شده تقدیر شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول