اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زنجان:

حضور مردم در صحنه‌ها سرمایه مهم ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان گفت: حضور مردم در همه صحنه‌ها از سرمایه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است.

حضور مردم در صحنه‌ها سرمایه مهم ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس راشاد ظهر امروز در همایش دهیاران شهرستان زنجان اظهار داشت: حضور چشمگیر مردم در همه صحنه‌های کشور یکی از مسائل بسیار مهم هر استان و شهرستان محسوب می‌شود.
وی با اشاره به حضور پر‌شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم ادامه داد: مردم در همه صحنه‌ها ثابت کرده‌اند که پشتیبان نظام و انقلاب هستند.
فرماندار شهرستان زنجان همچنین با اشاره به فرصت‌‌طلبی برخی از افراد سودجو اضافه کرد: با وجود حضور میلیونی مردم در انتخابات برخی از افراد منفعت ‌طلب اقدام به کارشکنی کرده و شیرینی انتخابات را در کام مردم تلخ کردند.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اواخر سال جاری افزود: مردم و مسئولان ذی‌ربط باید همکاری‌های لازم را در خصوص هر چه بهتر اجرا کردن این انتخابات در شهرستان زنجان انجام دهند.
راشاد یادآور شد: مردم و مسئولان با دیدگاه درست و با همکاری و هماهنگی می‌توانند فرصت کارشکنی را از افراد فرصت‌‌طلب بگیرند.
وی تصریح کرد: باید آمادگی‌های لازم در خصوص مسائل مختلف انتخاباتی در مردم ایجاد شود تا مردم با نگرش درست با این مسئله برخورد کنند.
فرماندار شهرستان زنجان همچنین در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران این عرصه اضافه کرد: امنیت و آرامش موجود در جامعه مرهون تلاش فعالان نیروی‌های انتظامی کشور است.
وی اظهار داشت: تلاشگران نیروی انتظامی همواره در همه صحنه‌ها حضور داشته و با همه نیرو و توان خود در ایجاد امنیت و آرامش در کشور استفاده می‌کنند.
راشاد همچنین با اشاره به نقش تاثیرگذار دهیاران در ایجاد امنیت در روستاها اضافه کرد: دهیاران زنجانی با همکاری‌هایی که با نیروی انتظامی و پلیس راه انجام می‌دهند، نقش مثبتی در ایجاد امنیت در راه‌ها ایفا می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: دهیاران با توجیه مردم روستا و آموزش نکات لازم به این افراد کمک شایانی در ایجاد امنیت در راه‌های روستایی زنجان می‌کنند.
فرماندار شهرستان زنجان یادآور شد: ایجاد امنیت در جامعه وظیفه یک فرد یا گروه خاص نبوده و همه افراد باید همکاری‌های لازم را در این خصوص با نیروی انتظامی و مسئولان ذی‌ربط در این زمینه داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به بحث سرشماری که در آبان ماه در استان زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: این موضوع نیز یکی از مسائل اساسی است که مسئولان و شهروندان باید همکاری‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.
راشاد با تاکید بر اینکه ثبت اطلاعات و حفاظت از آنها در بحث سرشماری موضوع مهمی است، افزود: همکاری ارگان‌های مختلف و مردم استان در این زمینه بسیار تاثیرگذار است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول