اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راهور ناجا خبر داد:

رتبه بالای استان فارس در آمار کشته‌های جاده‌ای

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس راهور ناجا به وضعیت فارس در زمینه تصادف‌های جاده‌ای اشاره کرد و گفت: در این استان آمار کشته‌های ناشی از حوادث رانندگی بیش از میانگین کشور است.

رتبه بالای استان فارس در آمار کشته‌های جاده‌ای
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، تقی مهری بعد از ظهر امروز در همایش راهوران محله استان فارس اظهار داشت: در استان فارس به ازای هر 100 هزار نفر، 45 نفر جان خود را در حوادث رانندگی جاده‌ای از دست می‌دهند.
این مقام پلیس راهور کشور سبقت و سرعت غیرمجاز و عدم توجه رانندگان به جلو را از مهم‌ترین عوامل بروز تصادفات جاده‌ای در فارس دانست و افزود: همدلی و همراهی که در استان فارس برای حل این معضل ایجاد شده بسیار خوب و چشمگیر است و باید با تداوم آن شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای در کشور بیان داشت: کاهش تلفات و تصادفات امروز نتیجه همکاری‌های هماهنگ سایر مجموعه‌های متولی با پلیس راهور بوده است.
مهری ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌ها امروز به دنبال این هستیم که تلفات را روز به روز در جاده‌ها کاهش دهیم و جاده‌هایی بدون تصادف داشته باشیم.
جانشین پلیس راهور ناجا ابراز داشت: با توجه به آمار موجود کاهش چشم‌گیری در زمینه کشته‌های ناشی از حوادث رانندگی جاده‌ای از 27 هزار کشته به 23 هزار کشته در سال بوده‌ایم.
وی افزود: در کشور ما به ازای هر 100 هزار نفر بیش از 31 کشته در سال داریم در حالی که این رقم در کشورهایی از جمله ترکیه 3،13 نفر، فرانسه 5،7 نفر، روسیه 26 نفر و ایتالیا 3،9 نفر است.
مهری بیان کرد: برای کشور اسلامی ما زیبنده نیست که در بین سایر کشورهای جهان رتبه‌های اول و دوم حوادث و تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای را داشته باشیم.
جانشین پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: بر همین اساس جهت‌گیری پلیس راهور ناجا در دو سال گذشته فرهنگ‌سازی و مشارکت همگانی برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در کشور بوده که تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول