اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

لایروبی 108 کیلومتر شبکه فاضلاب در سبزوار

خبرگزاری فارس: مدیر بهره‌برداری فاضلاب شرکت آبفا سبزوار گفت: بیش از 108 کیلومتر از شبکه‌های فاضلاب طی شش ماهه نخست سال جاری در سبزوار شستشو و لایروبی شد.

لایروبی 108 کیلومتر شبکه فاضلاب در سبزوار
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی آبفا خراسان رضوی، شایقی اظهار داشت: در این مدت همسطح‌سازی دریچه منهول‌ها 135 مورد، مرئی‌کردن دریچه 48 مورد و تعویض دریچه یک مورد انجام شده است.
وی ادامه داد: رفع اتفاق شبکه فرعی، انشعابات و منهول‌های فاضلاب سبزوار 481 مورد بود که از این تعداد 400 مورد مربوط به انشعابات، 50مورد مربوط به منهول‌ها و 31 مورد مربوط به شبکه فرعی فاضلاب عنوان شد.

*برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان عرصه دانش در خانواده در آبفا نیشابور
مراسم تجلیل و تکریم از برگزیدگان عرصه دانش در خانواده با حضور مدیر دفتر منابع انسانی و آموزش آبفا خراسان رضوی در شرکت تبصره 2 آبفا نیشابور برگزار شد.
محمدمهدی حسنی، مدیرعامل آبفا نیشابور گفت: این مراسم به میمنت ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام ا... علیه، حضرت علی‌بن موسی الرضا (ع)  و دهه کرامت با حضور  لی لا کاشانی، مدیر دفتر منابع انسانی و آموزش آبفا خراسان رضوی، مدیران، معاونین و پرسنل آبفا خراسان رضوی و شکوفه‌های نوجوان و جوان ممتاز همکاران شرکت آبفا در محل اردوگاه تفریحی باغرود برگزار شد.

*حرکت معنوی پرسنل آبفا تربت‌جام در شب میلاد امام رضا (ع)
هشت تن از پرسنل آبفا تربت‌جام در شب میلاد امام رضا (ع) در حرکتی معنوی محور تربت جام تا حرم مطهر ایشان را با دوچرخه می‌پیمایند.
هادی جنیدی، مدیر امور آبفا تربت‌جام گفت: در راستای اعتلای فرهنگ ورزش، در حرکتی کاملا معنوی هشت تن از پرسنل این امور در نظر دارند در شب میلاد با سعادت امام هشتم به وسیله دوچرخه مسیر تربت جام تا مشهد را بپیمایند.
وی افزود: در این حرکت معنوی شادمهری، کارپرداز، رسولی، تحصیلدار، جنیدی، شاغل در واحد بهره برداری، قدوسی، شاغل در واحد مشترکین و درآمد، حدادیان و رحمانی از امور مالی، اشراقی از واحد فنی به همراه اینجانب عازم مشهد مقدس می‌شوند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول