اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بافق در مجلس تاکید کرد:

لزوم ایجاد زیرساخت‌ها برای بهره‌برداری از معادن بافق

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مهریز در مجلس بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم برای بهره‌مندی از معادن بافق تاکید کرد.

لزوم ایجاد زیرساخت‌ها برای بهره‌برداری از معادن بافق
کاظم فرهمند امروز در حاشیه نشست اعضای کمیسیون صنعت و معدن در شهرستان بافق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق با اشاره به جلسات برگزار شده به منظور بررسی مشکلات صنعتی و معدنی بافق، به تشریح مصوبات این نشست‌ها پرداخت.
وی اظهار داشت: در جلسه امروز مسائل و مشکلات صنعت و معدن و زیر ساخت‌های اجرایی طرح‌های صنعتی و معدنی و راهکارهایی که می‌تواند برای توسعه بخش صنعت و معدن شهرستان بافق موثر باشد، مورد بررسی قرار گرفت.
فرهمند با اشاره به اینکه بافق یک شهر معدنی است، بیان کرد: ضرورت دارد که زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از این معادن فراهم شود.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، نبود برخی زیرساخت‌ها از قبیل گاز، آب، برق و عدم سرمایه‌گذاری کافی را از عمده مشکلات توسعه بخش صنعت و معدن در شهرستان بافق عنوان کرد.
فرهمند اظهار امیدواری کرد: با حل شدن زیر ساخت‌های توسعه صنایع و معادن قدم بسیار بزرگی در راستای عمران و آبادانی این شهرستان برداشته شود.
وی همچنین به تشریح مشکلات به وجود آمده در مسیر احداث و راه اندازی کارخانه فولاد بافق به عنوان یکی از طرح‌های هشت‌گانه فولاد کشور اشاره کرد و افزود: اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس قول پیگیری دلیل این رکود و پیگیری حل مشکلات آن را داده‌اند.
فرهمند با بیان اینکه بافق از می‌تواند از قطب‌های مهم فولاد کشور باشد، اظهار امیدواری کرد: این سفر و نتایج و دستاوردهای آن بتواند مشکل فولاد این شهرستان را برطرف کند و مسیر را برای تبدیل شدن بافق به قطب فولاد منطقه هموار کند.
وی همچنین با اشاره به موقعیت شهرستان بافق به لحاظ معدنی و صنعتی، خواستار گازرسانی هرچه سریع‌تر به این منطقه و حل مشکلات صنایع شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول