اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گرمسار خبر داد:

برگزاری همایش ملی جاده ابریشم در گرمسار

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از برگزاری همایش ملی جاده ابریشم، اوایل آبان‏ ماه امسال خبر داد.

برگزاری همایش ملی جاده ابریشم در گرمسار
مصیب عباسی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرمسار با بیان اینکه اوایل آبان ‏ماه امسال همایش ملی بین‏المللی جاده ابریشم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار می‏شود، اظهار داشت: این همایش با شرکت تمام استان‏های داخلی کشور که در مجاورت جاده ابریشم هستند و با حضور 12 کشور خارجی برگزار می‏شود.
وی گفت: برگزاری این همایش می‏تواند در توسعه و پیشرفت شهرستان گرمسار و استان سمنان که در مسیر جاده ابریشم هستند، تاثیر بسزایی داشته باشد.
عباسی اشاره‏ای هم به رشته‏ها و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار داشت و با بیان اینکه این دانشگاه در 9 رشته مختلف دانشگاهی در مقطع دکترای تخصصی دانشجو می‏پذیرد، افزود: وجود بیش از 8 هزار نفر دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی و بیش از 2 هزار نفر در مقطع کارشناسی‏ارشد نشانگر ظرفیت بالای این دانشگاه در مقاطع و رشته‏‎های مختلف تحصیلی است.
وی از وجود بیش از 240 هیئت علمی در رشته‏های مختلف دانشگاهی و 200 کارمند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار خبر داد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار تصریح کرد: این دانشگاه در بین واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی در منطقه 10 کشور به عنوان بزرگ‏ترین واحد دانشگاهی این منطقه معرفی شده و این امر به دلیل سیاست دانشگاه آزاد اسلامی در احداث مراکز علمی مختلف است.
عباسی به کیفیت آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: به جرات می‏توان گفت که کیفیت آموزشی در دانشگاه‏های آزاد اسلامی تقریبا با دانشگاه‏های دولتی برابری می‏کند و این به دلیل استفاده از اساتید مجرب و با تجربه در رشته‏های مختلف دانشگاهی است.
وی در پایان سخنان خود از تاسیس بزرگ‏ترین سایت علمی دامپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار خبر داد و گفت: با تاسیس این سایت در آینده‏ای نزدیک تحولی عظیم در رشته دامپزشکی به وجود می‎آید.
قابل ذکر است؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در رشته دامپزشکی دارای مقطع دکترای تخصصی است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول