اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری اردبیل:

780 نقطه اردبیل مورد سرشماری قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری اردبیل گفت: در طرح سرشماری نفوس و مسکن 400 نقطه شهری و 380 نقطه روستایی از طریق آمار گیران استان اردبیل برآورد جمعیتی و مسکن خواهند شد.

780 نقطه اردبیل مورد سرشماری قرار می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد یعقوبی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر در تشریح نحوه برگزاری سرشماری نفوس و مسکن سال 90 استان اظهار داشت: این سرشماری همزمان با سراسر کشور، در آبان ماه به مدت20 روز در تمامی مناطق استان اردبیل اجرا می‌شود.
وی افزود: پشتیبانان آمارگیری در هر شهرستان مردم هستند چرا که همکاری مناسب خانواده‌ها می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی در روند آمارگیری و آمارهای به دست آمده داشته باشد.
این مسئول ادامه داد: در این سرشماری، مردم باید اطمینان کامل داشته باشند که اطلاعات داده شده به مأموران سرشماری کاملاً محرمانه، غیر قابل دسترسی و غیر قابل سوء‌استفاده خواهد بود.
مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری اردبیل تصریح کرد: در این طرح 400 نقطه شهری و 380 نقطه روستایی از طریق آمار گیران استان برآورد جمعیتی و مسکن می‌شوند.
این مسئول گفت: در سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سطح کشور 110 هزار نفر در استان اردبیل 2 هزار نفر در رده‌های مختلف ستادی و اجرایی همکاری خواهند داشت. 
وی خاطرنشان کرد: اردبیل جزو استان‌های پیشتاز در تشکیل ستاد سرشماری نفوس و مسکن در دوره‌های گذشته بوده و امسال‌ نیز برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در این راستا صورت گرفته و تیم‌ کاری استان آماده برای انجام فعالیت در این زمینه است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان کوثر نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت سرشماری نفوس و مسکن افزود: به دلیل اینکه کشور در مرحله گذر به سوی توسعه است بازه زمانی سرشماری در کشور از 10 سال به پنج سال تغییر یافته تا برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری برای پیشرفت و آبادانی کشور انجام شود.
سید سعدالله رئیس‌ساداتی سر شماری نفوس و مسکن مبنای صحیح برنامه‌ریزی دانست و گفت: اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تاثیر‌گذار است.
وی با بیان اینکه تمامی برنامه‌ریزی‌ها بر اساس آمار و ارقام صورت می‌گیرد، ادامه داد: با توجه به اهمیت سرشماری، مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای اجرای این طرح عظیم همکاری لازم را داشته باشند.
این مسئول خاطرنشان کرد: باید اهمیت سرشماری نفوس و مسکن سال جاری به اطلاع مردم رسانده شود تا مردم در اجرای این طرح عظیم حضوری فعال داشته باشند.
رئیس‌ساداتی مشارکت ثبت‌نام کنندگان برای همکاری در این طرح را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم این طرح عظیم را با همکاری مسئولان و مردم به نحو مطلوب در شهرستان کوثر اجرا کنیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول