اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تبریز:

تاسیس مدارس مذهبی یهود در جمهوری آذربایجان ننگی بزرگ است

خبرگزاری فارس: رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت:‌ تاسیس مدارس مذهبی یهود در جمهوری آذربایجان و حمایت از رژیم صهیونیستی ننگی بزرگ برای یک کشور اسلامی است.

تاسیس مدارس مذهبی یهود در جمهوری آذربایجان ننگی بزرگ است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عزیز جوانپور ظهر امروز در تجمع اعتراض‌آمیز صدها تن از مردم تبریز در مقابل سرکنسولگری جمهوری آذربایجان در تبریز، تحرکات ضددینی دولت آذربایجان را مقدمه‌ای برای اضمحلال و نابودی آن دانست.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور آذربایجان وابستگی و نوکری خود به رژیم صهیونیستی را اعلام داشته،‌گفت: در حالیکه کشورهای اسلامی از این رژیم اعلام انزجار کرده و سفارتخانه‌های آن در کشورهای مختلف در حال برچیده شدن است اعلام نوکری رئیس جمهوری آذربایجان این رژیم غاصب نشانه حماقت است.
جوانپور تاکید کرد: اقدامات ضددینی و ضدحجاب در این کشور نتیجه‌ای نخواهد داشت، چنانچه دیکتاتورهای بزرگ‌تر از علی‌اف نیز در این زمینه کاری نتوانستند بکنند و افرادی چون رضاخان امروز منفورترین افراد تاریخ هستند.
رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت:‌ تاسیس مدارس مذهبی یهود در جمهوری آذربایجان و حمایت از رژیم صهیونیستی ننگی بزرگ برای یک کشور اسلامی است.
وی ادامه داد: در حالی دولت باکو مساجد را تخریب و حوزه‌های علمیه را ویران می‌کند که این تحرکات سودی به حال آنان نداشته و اسلام و فرهنگ شیعه در کشوری که 95 درصد آن مسلمان است پابرجا خواهد ماند.
استاد دانشگاه‌های تبریز بیان کرد: ‌دولت این کشور باید از وضعیت حکومت‌های مخالف دین عبرت گیرد و دست از ضدیت با اسلام و قرآن بردارد.
وی تاکید کرد: جمهوری آذربایجان با مشکلات داخلی فراوان دست به گریبان است و  این کشور می‌تواند موضوع قره‌باغ را حل کند و مطمئن باشد که رژیم صهیونیستی در این زمینه کمکی به وی نخواهد کرد.
جوانپور بیان کرد: ‌اگر غیرت آذربایجانی در این موضوع دخیل بود اجازه نمی‌داد مشکل قره‌باغ تداوم یابد.
رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اظهار کرد: در دفاع مقدس اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشور جدا شود و این غیرت مسلمان ایرانی است.
وی گفت: ‌امروز جمهوری آذربایجان کشوری امن برای رژیم صهیونیستی شمرده می‌شود که این مسئله ننگی بزرگ برای این کشور و مسئولان آن است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول