اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن امسال؛

مسابقات قهرمانی بوکس آذربایجان‌شرقی در بناب برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بوکس آذربایجان‌شرقی گفت: مسابقات قهرمانی بوکس استان بهمن ماه امسال با شرکت 11 تیم از شهرستان‌های استان در شهرستان بناب برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی بوکس آذربایجان‌شرقی در بناب برگزار می‌شود
جواد یزدانخواه امروز در حاشیه برگزاری کلاس مربیگری بوکس استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملکان اظهار داشت: تیم‌های برتر با توجه به سهمیه استان به مسابقات قهرمانی کشوری در سطح نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینکه در زمان تصدی بوکس استان در رتبه 27 قرار داشت و سهمیه اعزام تنها چهار تیم مسابقات کشوری را داشت، تصریح کرد: در دو سال گذشته که بنده این مسئولیت را به عهده گرفته‌ام رتبه استان با توجه به حضور در سه مسابقه قهرمانی کشوری به هفت ارتقا یافته و سهمیه اعزام نیز به هشت نفر افزایش یافته است.
یزدانخواه وضعیت تیم بوکس استان و حمایت‌های مسئولان از آن را خوب دانست و افزود: در حال حاضر مشکل خاصی در بوکس آذربایجان‌شرقی نداریم و مدیر کل ورزش و جوانان استان نهایت حمایت را از همه هیئت‌های ورزشی به خصوص هیئت بوکس دارند.
وی با اظهار رضایت از پیشرفت و کارهای خوب انجام شده در تیم بوکس ملکان هم گفت: تیم بوکس ملکان در کنار دو تیم مطرح میانه و تبریز در جایگاه برتر استان قرار داشته و توانسته در دو رده نوجوانان و جوانان فعالیت خوبی داشته باشد.
دبیر هیئت بوکس استان با بیان اینکه تیم بوکس ملکان در اندک زمان فعالیت خود پیشرفت خوبی داشته و توانسته حتی در  رده نوجوانان و جوانان دعوت شده به تیم ملی داشته باشد، افزود: کاوه عباس‌نژاد نوجوان 15 ساله از جمله افتخار آفرینان ملکانی بوکس استان است.
وی ضمن قدردانی از حمایت همه جانبه کریم رزقی رئیس اداره تربیت‌بدنی ملکان از تیم بوکس ملکان به برگزاری کلاس مربیگری درجه سه استانی در شهرستان ملکان اشاره کرد و گفت: این دوره آموزشی هر  دو یا سه یک بار در استان برگزار می‌شود با توجه به پیشرفت‌های ملکان در این رشته صلاح دیدیم دوره این بار در ملکان برگزار شود.
وی افزود: این دوره صرفا از شهرستان‌ها بوده و قبولان یک ماه پس از موفقیت در دوره عملی گواهینامه مربیگری بوکس درجه سه دریافت خواهند کرد. 
یزدانخواه به استقبال خوب از دوره مربیگری بوکس ملکان اشاره کرد و اظهار داشت: هر چند ما مجوز برای  25 شرکت کننده داشتیم ولی 30 نفر از 11 شهرستان استان در این دوره شرکت داشتند.
وی افزود: تدریس دوره آموزش مربیگری بوکس ملکان بر عهده اساتید مددی، علیاری، رزقی، موسی‌نژاد و جمالی است که در رشته‌های مختلف تربیت‌بدنی و بوکس تدریس می‌کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول