اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافق خواستار شد:

فعالیت‌های بیابان‌زدایی باید افزایش یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار بافق خواستار افزایش فعالیت‌های بیابان‌زدایی در شهرستان بافق شد.

فعالیت‌های بیابان‌زدایی باید افزایش یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حسین ندافیان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری بافق اظهار داشت: خشکسالی‌های اخیر صدمات قابل توجهی را به توان اکولوژیکی و پوشش گیاهی بافق وارد کرده است.
وی افزود: در بحث اعتبارات تلاش‌ کرده‌ایم تا سهم بخش منابع طبیعی مورد توجه قرار گیرد و این روند را همچنان ادامه خواهیم داد.
ندافیان با بیان اینکه به دنبال اجرایی شدن عملیات احداث پارک بیشه‌در مردم شهرستان بافق خوشحال هستند، اظهار داشت: باید از هماهنگی و امکانات دستگاه‌ها در شهرستان بافق برای احداث این پارک استفاده شود.
ندافیان تصریح کرد: امیدواریم ظرف چندماه آینده شاهد افتتاح اولیه پارک بیشه‌در باشیم.
وی با اشاره به اینکه با توجه موضوع منابع طبیعی باید نگاه‌ها به سمت بهره‌برداری کارشناسی و عاقلانه تغییر کند، گفت: با توجه به وسعت عرصه‌های منابع طبیعی در شهرستان مدیریت صحیح این عرصه‌ها ضروری است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری یزد نیز ضمن قدردانی از همراهی مسئولان شهرستان بافق در راستای تحقق اهداف بخش منابع طبیعی و آبخیزداری برای توسعه پروژه‌های این بخش اعلام آمادگی کرد.
محمدرضا عالم عنوان کرد: تحقق توسعه همه‌جانبه در شهرستان بافق بدون توجه به اعمال مدیریت صحیح در بخش منابع طبیعی غیرممکن است که مسئولان شهرستان بافق این موضوع را به خوبی مدنظر دارند.
در این مراسم محمد خسروانی به عنوان رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق معرفی و از زحمات علیرضا امینی قدردانی شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول