اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیادمسکن خوزستان خبر داد:

مقاوم‌سازی 850 واحد مسکونی در روستاهای شوش

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی خوزستان از مقاوم سازی 850 واحد مسکونی روستایی در روستاهای شوش خبر داد.

مقاوم‌سازی 850 واحد مسکونی در روستاهای شوش
محمد شهیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: در سال‌جاری بیش از 850 واحد مسکونی در روستاهای شهرستان شوش مقاوم‌سازی می‌شود و برای اجرای این پروژه بزرگ تدابیر لازم اندیشیده شده است.
وی با اشاره به توزیع سهمیه مقاوم سازی در روستاها افزود: واحدهای مسکونی که برای مقاوم سازی در نظر گرفته شده‌اند در 40 روستای شهرستان شوش قرار دارند.
مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای مقاوم‌سازی این تعداد واحد مسکونی در روستاهای این شهرستان تاکید کرد: این تعداد واحد مسکونی در این شهرستان با اعتبار 8 میلیارد و 500 میلیون ریال مقاوم سازی می‌شود.
شهید زاده افزود: در سال جاری اعتبار بسیار خوبی برای بهسازی روستاهای خوزستان اختصاص یافته است و به این دلیل 540 روستای استان در سال جاری بهسازی خواهد شد.
وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌های مصوب افزود: برای اجرای این طرح‌های مصوب بیش از 40 میلیارد ریال در استان اعتبار اختصاص یافته است.
شهید زاده با اشاره به محل تامین این اعتبارات در خوزستان خاطرنشان کرد: برای تامین این اعتبارات از محل استانی هزینه خواهد شد.
این مقام مسئول با اشاره به توجه دولت به مناطق محروم تاکید کرد: طرح هادی روستاها می‌تواند در ارتقای سطح بهداشت عمومی روستا تاثیر بسیار زیادی داشته باشد زیرا در طرح‌های هادی احداث جوی و جدول و آسفالت معابر نیز انجام می‌شود و این خود یک مزیت است.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان افزود: شهرستان شوش با داشتن روستاهای متعدد نیازمند اعتبارات بیشتری در این حوزه است و باید به این شهرستان توجه ویژه‌ای شود.
شهید زاده از افزایش اعتبارات بهسازی روستاهای خوزستان در سال‌های گذشته خبر داد و گفت: دولت نهم و دهم به مناطق محروم توجه زیادی داشته است و در این باره اعتبارات زیادی همه ساله تخصیص می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول