اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار شد:

تخصیص 25 درصد سهم اشتغال سد خرسان 3 به ایثارگران

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 25 درصد سهمیه اشتغال به‌کارگیری نیروی‌های مورد نیاز در سد خرسان سه به جامعه ایثارگران اختصاص یابد.

تخصیص 25 درصد سهم اشتغال سد خرسان 3 به ایثارگران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی سه‌شنبه شب در نشست بررسی راهکارهای اشتغال ایثارگران این استان با بیان اینکه رزمندگان، جانبازان و شهدا حق بزرگی بر ملت دارند، اظهار داشت: اگر تلاش این قشر مظلوم و فداکار در دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی نبود امروز ملت ایران آسایش و امنیت لازم را نداشت.
وی افزود: وظیفه دستگاه‌های حکومتی است که تلاش افرادی را که در حفظ حکومت و انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور تلاش کرده‌اند را پاس داشته و آنها را حمایت کند.
جلالی با اشاره به اینکه دولت‌ نهم و دهم خدمات ارزنده‌ای را به ایثارگران ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه نواقصی نیز وجود دارد که باید با همفکری یکدیگر در مسیر برطرف کردن این نواقص حرکت کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های استان برای اشتغال ایثارگران بهره‌مند شویم، گفت: در سنجش و اتخاذ راهکارهای بسترسازی اشتغال ایثارگران باید با استناد به مواد قانونی شرایط لازم را برای اشتغال این قشر فداکار جامعه فراهم کنیم.
وی با رد این شایعه که ایثارگران برای شاغل شدن هیچ مشکلی ندارند، افزود: قانون در برخی موارد شعاری است و واقعیت این است که این قشر جامعه برای شاغل شدن مشکلات فراوانی پیش روی دارند.
جلالی تأکید کرد: برهمین اساس لازم است تا برای اشتغال ایثارگران و فرزندان شهدا که تحصیلات عالیه دارند، فکر اساسی اندیشیده شود.
وی با بیان اینکه شرکت‌ها باید 25 درصد از سهمیه اشتغال دستگاه خود را به ایثارگران اختصاص دهند، گفت: دستگاه‌ها و شرکت‌ها مدیون حکومت اسلامی هستند که باید با استخدام ایثارگران دین خود را ادا کنند.
جلالی بر ضرورت استخدام ایثارگران در سد خرسان ۳ افزود: مجوزهای این سد از طریق استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیری می‎شود که با اجرایی شدن آن مسئولان این سد موظف هستند 25 درصد از سهم اشتغال خود را به جامعه ایثارگران اختصاص دهد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول