اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صنعت نفت از بازی مستقیم پرهیز کند؛

پیروانی ترکیب تیم را پیدا کرده است

خبرگزاری فارس: سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به نظر می‌رسد غلامحسین پیروانی ترکیب اصلی تیم صنعت نفت آبادان را پیدا کرده است.

پیروانی ترکیب تیم را پیدا کرده است
علی فیروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: تیم فوتبال صنعت نفت در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر خوب کار نکرد که با توجه به ناکامی در جذب بازیکن در چند پست مثل دروازه‌بان، این اتفاق طبیعی بود.
وی در همین خصوص اضافه کرد: در چند پست با مشکل مواجه بودیم و بازیکنی مثل امید شریفی‌نسب با توجه به اینکه روزهای آخر فوتبال خود را سپری می‌کند بازی‌های خوبی را در میانه میدان صنعت نفت ارائه داده است.
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: در ابتدای مسابقات از بازیکنی مثل علی ممبینی که خصوصیات تدافعی بیشتری دارد در پشت مهاجمان استفاده می‌شد که با اضافه شدن رسول نویدکیا به این منطقه از زمین، روند رو به رشد خوبی را در سه مسابقه اخیر صنعت نفت شاهد بودیم.
وی با اشاره به نتایج اخیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته‌های اخیر مسابقات لیگ برتر، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد غلامحسین پیروانی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته‌های اخیر به ترکیب اصلی خود رسیده و بازیکنان را به خوبی در زمین جای می‌دهد.
فیروزی از نقطه ضعف تیم فوتبال صنعت نفت در زمین گفت و تصریح کرد: به نظر می‌رسد که رو آوردن به بازی مستقیم هنوز هم مشکل اصلی ترکیب نماینده آبادان درلیگ برتر بوده و این ضعف خط هافبک این مجموعه را از کار می‌اندازد.
وی اضافه کرد: تیم فوتبال صنعت نفت برای اینکه فضا را در اختیار حریف برای ایجاد حمله قرار ندهد باید از روی آوردن به بازی مستقیم پرهیز کرده و بیشتر از هافبک‌هایی مثل رسول نویدکیا بهره بگیرد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر کشور روز بیست و دوم مهر ماه میزبان شاهین بوشهر است.
نماینده آبادان در لیگ برتر فوتبال کشور در آخرین مسابقه خود با نتیجه دو بر صفر از سد بازیکنان علی دایی گذشت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول