اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح سنجش نوآموزان صورت گرفت؛

صدور 1330 دفترچه سلامت برای نوآموزان دامغانی

خبرگزاری فارس: برای یک هزار و 330 نوآموز دامغانی دفترچه سلامت صادر شد.

صدور 1330 دفترچه سلامت برای نوآموزان دامغانی
کارشناس ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش دامغان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: طرح سنجش نوآموزان دامغانی ویژه دانش‏آموزان پایه اول ابتدایی از 28 خرداد امسال آغاز شده است و تا پنجم مرداد ماه در مرحله اول ادامه داشت.
نصرت‏الله ایمانیان اضافه کرد: این طرح در یک پایگاه ثابت و به طور هم‏زمان در سه شهر دامغان، امیریه و دیباج اجرا شد و در مرحله اول از اجرای این طرح یک هزار و 200 نفر نوآموز دامغانی شرکت کردند.
وی تصریح کرد: در مرحله دوم اجرای این طرح که ویژه جاماندگان از طرح بود و در روزهای 21 و 22 شهریور برگزار شد، 88 نفر از نوآموزان شرکت کردند.
تیمانیان یادآور شد: در اجرای این طرح پزشک، مربی بهداشت، منشی، مشاور تحصیلی، تست تر آمادگی تحصیلی و بستر تخصصی به کار گرفته شدند.
کارشناس ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش دامغان افزود: سال گذشته در اجرای طرح سنجش نوآموزان در دامغان یک هزار و 300 نوآموز شرکت و دفترچه سلامت دریافت کردند که امسال این آمار نسبت به سال قبل افزایش داشت.
وی اضافه کرد: در شهرستان دامغان، دو آموزشگاه ویژه دانش‏آموز استثنایی وجود دارد که در آن 74 دانش‏آموز پسر و 35 دانش‏آموز دختر در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان مشغول به تحصیل هستند.
ایمانیان یادآور شد: در مدارس استثنایی دانش‏آموزان کم‏توان ذهنی و چند معلولیتی مشغول به تحصیل هستند.
کارشناس ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش دامغان گفت: در مدارس استثنایی دامغان 49 نفر کادر آموزشی فعالیت دارند که از این تعداد 12 نفر در مدرسه دخترانه و 37 نفر در مدرسه پسرانه مشغول هستند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول