اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت‌بدنی آبادان خبر داد:

میزبانی آبادان در سه مسابقه کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت‌بدنی آبادان از میزبانی این شهرستان در سه رشته بوکس، اسکیت و پرورش‌اندام کشوری در سال جاری خبر داد.

میزبانی آبادان در سه مسابقه کشوری
خادم‌علی تهذیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: هفته اول مهر ماه میزبان مسابقات شکست حصر آبادان و قهرمانی کشور، انتخابی تیمی ملی در رشته بوکس هستیم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: بیش از 350 ورزشکار از 32 استان کشور در این مسابقات با هم به رقابت می‌پردازند.
رئیس تربیت‌بدنی آبادان همچنین از برگزاری مسابقات اسکیت مردان کشور در آبادان خبر داد و افزود: هماهنگی‌ها صورت گرفته این مسابقات نیز به طور حتم به میزبانی آبادان برگزار می‌شود.
وی از زمان برگزاری این مسابقات گفت و خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت‌ها نیز با حضور 120 ورزشکار از سراسر کشور آذر ماه امسال در آبادان آغاز می‌شود.
تهذیبی در ادامه از احتمال میزبانی آبادان در مسابقات پرورش‌اندام قهرمانی ایران گفت و تصریح کرد: رایزنی‌های ابتدایی با هیئت استان صورت گرفته و با توجه به کسب توافقات ابتدایی به احتمال فراوان در بهمن ماه 1390 و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر میزبان مسابقات پرورش‌اندام ایران هستیم.
وی در ادامه اضافه کرد: بعد از اتمام تعمیرات اصلی سالن ولیعصر در حال حاضر تعمیرات اتاق‌های مجاور این سالن آغاز شده تا این اتاق‌ها را در یک ماه آینده در اختیار هیئت‌های ورزشی شهرستان قرار بدهیم.
رئیس تربیت بدنی آبادان در پایان افزود: تعمیرات سه سالن مجموعه مرحوم دهداری آبادان از اواسط همین ماه آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ص30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول