اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

اردوهای زیارتی کمیته امداد بر توانمندی دانش‌آموزان می‌افزاید

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اردوهای زیارتی کمیته امداد امام (ره) به مشهد سبب افزایش توانمندی فرهنگی، فکری و اجتماعی دانش‌آموزان محروم و نیازمند می‌شوند.

اردوهای زیارتی کمیته امداد بر توانمندی دانش‌آموزان می‌افزاید
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، محمدتقی فخریان اظهار داشت: حرکت در برنامه‌های گروهی برای سنین مختلف دانش آموزان در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان به عنوان یک حرکت تربیتی و کارگاه تربیتی تاثیرگذاری فراوانی دارد.
وی گفت: در گزارشات تحقیقی انجام شده به این نتیجه رسیده‌ایم که کارگاه‌های گروهی و اردوهای جمعی تاثیرگذارترین فعالیت در پرورش و تربیت نسل آینده است. 
وی با اشاره با عملکرد خوب و اثرگذار کمیته امداد در برگزاری اردوهای زیارتی برای مددجویان تحت پوشش گفت: با توجه به اینکه بخش مهمی از مددجویان این نهاد را دانش آموزان تشکیل می‌دهند، کیفیت برنامه‌های فرهنگی و تربیتی این اردوها از اهمیت زیادی برخوردار است که کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) به این مهم توجه دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به سابقه فرهنگی خوب کمیته امداد و همچنین برگزاری این دوره‌های اردویی در فصول تعطیلات برای دانش آموزان با هدف جلوگیری از وارد آمدن لطمه به درس این عزیزان فعالیتی کاملا هویت بخش برای آنان است.
وی اظهارداشت: کمیته امداد خراسان رضوی از جایگاه و امکانات خوبی برای برگزاری این اردوها برخوردار است و می‌تواند نسبت به ارتقای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی این دانش آموزان و نوجوانان به ویژه در مدت حضور در مشهد و بهره‌مندی از فضای ملکوتی بارگاه امام رضا(ع) استفاده کنند.
فخریان تاکید کرد: حضور در فضای معنوی مشهد می‌تواند برای این دانش‌آموزان امید بخش و تاثیرات فوق‌العاده‌ای در تربیت این نسل داشته باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: در این راستا آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز اقدام به برگزاری اردوهای زیارتی در دهه کرامت برای 18 هزار نفر از دانش آموزان محروم و نیازمند از 9 استان کشور نموده است.
وی گفت: این اردوها می‌‌تواند در تقویت و تربیت شخصیت فکری، فرهنگی و اجتماعی آینده‌سازان کشور تاثیر فوق‌العاده‌ای داشته باشد ضمن اینکه تداوم برگزاری آن نیز باید در دستور کار باشد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول