اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت نفت و فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری:

جایگاه CNG فلارد 330 میلیون ریال جریمه شد

خبرگزاری فارس: معاون شرکت نفت و فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری گفت: جایگاه CNG فلارد به‌علت عدم پرداخت مطالبات 330 میلیون ریال جریمه شد.

جایگاه CNG فلارد 330 میلیون ریال جریمه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین کریمی ظهر امروز در نشست کمیته حمل و نقل و سوخت این استان اظهار داشت: در حال حاضر جایگاه سوخت CNG فلارد تعطیل است که این امر موجب بروز مشکلات بسیار برای مردم این منطقه شده است.
وی رفع مشکلات فراروی جایگاه‌های سوخت این استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: مشکل جایگاه سوخت CNG امیرکبیر نیز تاکنون رفع نشده است.
کریمی افزود: برطبق قانون شرکت نفت مجاز به پرداخت حداکثر 600 میلیون ریال گازرسانی به جایگاه‌های سوخت است که شرکت گاز مدعی صرف هزینه‌ای بیش از این مقدار در تکمیل جایگاه امیرکبیر است که هنوز مشکل آن ادامه دارد.
معاون شرکت نفت و فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نیاز شرکت فلات کوهرنگ به نفت کوره، گفت: در صورتی که این درخواست در کمیته حمل و نقل و سوخت مصوب شود شرکت نفت تا پایان سال 90 سوخت این شرکت را تأمین می‌‎کند.
وی با بیان اینکه شرکت گاز می‎تواند از طریق مقامات قضایی مطالبات خود را پیگیری کند، گفت: شرکت نفت و فرمانداری مأمور دریافت مطالبات شرکت گاز نیست.
کریمی از پیشرفت فیزیکی 73 درصدی جایگاه CNG چلگرد خبر داد و گفت: با توجه به روند پیشرفت فیزیکی این جایگاه تا پایان آذرماه جاری تکمیل و به‌بهره‌برداری می‎رسد.
مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه نرخ کرایه حمل بار در این استان مطلوب است، گفت: در این استان مسافت‌های حمل بار کوتاه است که این امر سبب افزایش مبلغ ریالی تناژ می‎شود.
علی علیخانی افزود: به‌علت کوتاهی مسیر حمل بار در این استان از نظر میانگین کشوری در پایان مبلغی که به دست خدمت‌رسان می‎رسد، بسیار ناچیز است.
وی اضافه کرد: در قیمت‌گذاری نرخ حمل و نقل بار تناژ و مسافت حمل بار دو مولفه اثرگذار است که باید با اعمال این دو ضریب حمل بار در استان نرخ‌گذاری شود.
علیخانی با اشاره به اینکه حمل بار در این استان به‌صورت یک طرفه صورت می‌گیرد، گفت: در روند نرخ‌گذاری قیمت‌ها باید با استان‌هایی که شرایط مشابه و یکسانی با این استان دارند، مقایسه صورت بگیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول