اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

بهاییت با اهداف سیاسی تشکیل شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: بهاییت گروهی است که با اهداف سیاسی تشکیل شده است.

بهاییت با اهداف سیاسی تشکیل شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: جانبازان شاهدان زنده دفاع و مقاومت مردم ایران هستند و به طوری که هر روز تا مرز شهادت پیش می‌روند.
وی تصریح کرد: نباید تا زمانی که جانبازان در بین ما هستند دست روی دست بگذاریم و پس از شهادتشان به فکر، یادمان و بزرگداشت بیفتیم.
امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: اسکان جانبازان، به ویژه جانبازان قطع نخاعی در یک ساختمان با امکانات ویژه امری ضروری است تا علاوه بر تأمین رفاه جانبازان، در نگهداری از آنها با استفاده از پرستاران مجرب بار مسئولیت خانواده‌های آنها را کم کنیم.
وی بیان داشت: باید با همت مسئولان در استان اصفهان ساخت ساختمانی ویژه جانبازان قطع نخاعی در فضایی با آب و هوای مناسب آغاز شود تا بتوانیم تا حدی مشتقاتی که جانبازان و خانواده‌های آنها متحمل می‌شوند را کاهش دهیم.
طباطبایی‌نژاد به فعالیت گروه‌های بهایی در اصفهان اشاره کرد و گفت: بهائیت گروهی است که با اهداف سیاسی تشکیل شده و برای جذب جوانان از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند.
وی اضافه کرد: دشمن برای نشانه گرفتن اعتقادات جوانان ما تلاش‌های بسیاری می‌کند و در مسیر رسیدن به اهداف خود بسیار دقیق و منظم هستند لذا برای مقابله با آنها باید با دقت و ظرافت خاصی عمل کنیم.
امام جمعه اصفهان تاکید کرد: برای مقابله و انهدام آئین بهائیت منحرف و همکاری قوه قضائیه لازم و ضروری است.
وی با اشاره به برنامه‌های دفاع مقدس گفت: در سطح شهر اصفهان سه برنامه رزمایشی در دهکده دفاع مقدس سپاهان شهر، باغ غدیر و باغ فدک انجام شد که هر شب هزاران نفر از شهروندان به صورت خانوادگی در این مراسم‌ها حضور بهم رساندند.
طباطبایی‌نژاد ادامه داد: رژه دفاع مقدس، کنگره‌ها و یادواره شهدا را از جمله برنامه‌های دفاع مقدس عنوان کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول