اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای اعضای مجمع؛

مصطفایی رئیس هیئت ووشوی سمنان شد

خبرگزاری فارس: محمدهادی مصطفایی با رای مجمع انتخاب رئیس هیئت ووشوی استان سمنان، برای مدت چهار سال به سمت رئیس هیئت انتخاب شد.

مصطفایی رئیس هیئت ووشوی سمنان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز مجمع انتخاب رئیس هیئت ووشوی استان سمنان با حضور همت هادیان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، حیدری دبیر فدراسیون ووشو و اعضای مجمع برگزار شد.
در پایان، محمدهادی مصطفایی با کسب 10 رای از 17 رای ماخوذه برای مدت چهار سال رئیس هیئت ووشوی استان سمنان شد.
به گزارش فارس از سمنان، همت هادیان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در این نشست ضمن تبریک دهه کرامت و خوشامدگویی به حضار اظهار داشت: در سال گذشته جامعه ورزش استان شاهد از دست دادن "دانایی" و "پارسا" از  جامعه ووشو بود که این ضایعه اسفبار قلب همه را جریحه‏دار کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: فدراسیون ووشو توانسته در عرصه‏های بین‏المللی افتخارات زیادی را برای میهن عزیزمان کسب کند و از فدراسیون‏های موفق بوده است.
وی تصریح کرد: استان سمنان از ظرفیت‏های بالایی برخوردار بوده و درخشش ووشوکار استان و حضور تا آخرین مرحله اردوی تیم ملی نشانگر این امر است.
هادیان همچنین خواستار توجه و تمرکز هر چه بیشتر به مسابقات قهرمانانی کشور شد و ابراز امیدواری کرد تا در آینده‏ای نزدیک شاهد حضور نمایندگان استان سمنان در تیم ملی و درخشش ورزشکاران استان در کشور باشیم.
دبیر فدراسیون ووشوی ایران نیز در ادامه گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و همجواری با تهران، انتظارات از این استان بالا است و این استان در هر دو بخش ساندا و تالو می‏تواند افتخارآفرین باشد.
انتهای پیام،/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول