اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خواستار شد:

تعیین تکلیف باغ شریعت و پل ایستگاه سرعین اردبیل

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: از شورای شهر و شهرداری انتظار داریم تا به سرعت باغ شریعت و پل ایستگاه سرعین اردبیل که بسیار با اهمیت به نظر می‌رسد تعیین تکلیف کرده و زمینه اجرایی شدن آنها را فراهم کند.

تعیین تکلیف باغ شریعت و پل ایستگاه سرعین اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری صبح امروز در مراسم افتتاح بستر و حریم رودخانه بالیخلوی اردبیل اظهار داشت: با همت عالی و تدبیر مناسب شورای شهر و شهرداری در چهار سال عمر شورای سوم و یک سال دوره افزوده شده به شورای سوم شاهد فعالیت‌های خوب و زیربنایی هستیم به طوری که نسبت به ادوار گذشته خدمات قابل توجه و مناسبی به همت شورا و شهرداری در مرکز استان اردبیل در حال اجراست.
وی تصریح کرد: هر چند باید این افتتاح در هوای مساعد تابستان و در حضور مسافران و گردشگران انجام می‌شد اما تلاش شهرداری را برای تکمیل پروژه بهسازی رودخانه بالیخلو می‌ستاییم چرا که این مجموعه آبرویی برای استان و مرکز این خطه به شمار می‌رود.
این مسئول یادآور شد: کارکنان شهرداری و مدیران این مجموعه شبانه‌روز تلاش کردند تا این پروژه در مهلت مقرر آماده افتتاح و تکمیل شود تا گرهی از مشکلات و نارسایی‌ها برطرف شود.
وی ابراز داشت: همچنان شهر اردبیل در حوزه خدمات شهری با برخی معضلات و گره‌های کور روبرو است که امیدواریم با همت شهرداری، شورای شهر، عنایت استاندار اردبیل و به برکت مصوبات دور چهارم سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت برطرف شود.
فرماندار اردبیل در ادامه اضافه کرد: باید مشکلات و نارسایی‌ها و برخی از گره‌های کور شهری اولویت‌بندی شود تا بر اساس این اولویت نسبت به برطرف شدن این مشکلات و معضلات اقدام اساسی و جدی انجام شود.
 وی یادآور شد: در سفر اخیر هیئت دولت به استان با عنایت رئیس جمهور 50 میلیارد تومان به مجموعه شهرداری‌های استان کمک شده که انتظار داریم این کمک‌ها به سرعت تحویل شهرداری‌ها شود.
اکبری در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ما به توسعه متوازن و مطلوب نیاز داریم به طوری که شهر اردبیل با توجه به موقعیت جغرافیایی و مکان تردد بسیاری از مسافران کشورهای همسایه به ویژه جمهوری آذربایجان و حوزه قفقاز باید از نظر عمران و آبادانی شهری به معنای حقیقی توسعه پیدا کند تا این منطقه که پیشانی نظام در مشاهده مسافران و گردشگران کشورهای خارجی قرار می‌گیرد عزت‌مند و آبرومند جلوه کند.
فرماندار اردبیل در ادامه سخنان خود توجه جدی به مرکز استان را بسیار با اهمیت و برای سایر شهروندان نیز مفید فایده و همراه با عایدات فراوان اعلام کرد و افزود: همان گونه که در ساماندهی وضعیت ورودی و خروجی شهر اردبیل از ورودی تبریز و آستارا سر و سامان واقعی و اقدامات مناسب ساماندهی انجام شده انتظار می‌رود در ورودی مغان و خلخال نیز همین ساماندهی‌ها انجام شده و برقرار شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول