اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر رهبری رحمت الهی بر دیار زاگرس‌نشینان/11

وحدت شیعه و سنی با قدوم رهبری محکم‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه روانسر گفت: با توجه به روحیه رئوفانه، حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری، با سفر ایشان به کرمانشاه وحدت شیعه و سنی در این استان محکم‌تر و با‌صلابت‌تر می‌شود.

وحدت شیعه و سنی با قدوم رهبری محکم‌تر می‌شود
ماموستا عبدالله غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در روانسر در آستانه سفر مقام معظم رهبری به استان اظهار کرد: سفر ولی فقیه سازنده بوده و در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به کشور است.

* حضور رهبری موجب برکت است 
وی با اشاره به سفر دو سال پیش مقام معظم رهبری به‌ استان کردستان که منشا برکت برای این استان بود، اظهار کرد: بی‌شک حضور ایشان موجب خیر و برکت در استان کرمانشاه می‌شود. 
امام جمعه روانسر با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم در استان،‌ از شکوفایی اقتصادی بیشتر اورامانات و شهر روانسر و بهبود وضعیت اشتغال در این شهر همزمان با سفر مقام معظم رهبری خبر داد.

* وحدت شیعه و سنی با قدوم رهبری محکم‌تر می‌شود 
ماموستا غفوری با اشاره به اینکه مردم شریف روانسر به این رویداد مهم ملی توجه خاصی دارند، ادامه داد: با توجه به روحیه رئوفانه، حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری، با سفر ایشان به کرمانشاه وحدت شیعه و سنی در این استان محکم‌تر و با‌صلابت‌تر می‌شود.
امام جمعه روانسر با بیان اینکه خواسته‌های مردم شریف روانسر را در نماز جمعه و جماعات در هفته آینده انعکاس خواهم داد، تصریح کرد: انتظار داریم خواسته‌های اساسی مردم این شهر با عنایات مقام معظم رهبری محقق شود.

* احداث بیمارستان روانسر و مدرسه علوم دینی
وی خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان روانسر و رفع مشکلات بهداشتی این شهرستان که مبتنی بر تاکیدات مکرر اسلام و قرآن بوده از جمله درخواست‌های ما از مقام معظم رهبری است.
ماموستا غفوری ادامه داد: همچنین احداث مدرسه علوم دینی امام شافعی‌ روانسر که نقش مهمی در تربیت علما و روحانیون دینی خواهد داشت مطالبه دیگر ما از رهبر امت است.
وی با تاکید بر نقش روحانیون و در راس همه حضرت امام خمینی (‌ره‌) در به ثمر نشستن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، اظهار امیدواری کرد؛ راه‌اندازی مدرسه علوم دینی امام محمد شافعی در دستور کار مقام معظم رهبری و هیئت همراه قرار گیرد.
ماموستا غفوری در پایان گفت: سفر مقام معظم رهبری‌ و هیئت همراه‌ دستاوردهای فراوانی از لحاظ سیاسی‌، اجتماعی و فرهنگی به همراه خواهد داشت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول