اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر رهبری رحمت الهی بر دیار زاگرس‌نشینان/3

گویا به مشام یعقوب چشمان این دیار بوی پیراهن یوسف رسیده است

خبرگزاری فارس: آیت‌الله ممدوحی در آستانه سفر رهبری به کرمانشاه در پیامی اعلام کرد: گویا به مشام یعقوب چشمان این دیار بوی پیراهن یوسف رسیده است که چنین کنعان این استان به خود می‌بالد که محمل‌دار امیر قافله عاشقی است.

گویا به مشام یعقوب چشمان این دیار بوی پیراهن یوسف رسیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در پیام آیت‌الله حسن ممدوحی آمده است: گویی نسیم روح‌انگیز ولایت در نواختن کرانه‌های زاگرس است که جوانه‌‌های جوان و طراوت‌زای امید را بر شاخسار وجود کرمانشاهیان نشانده است‌.
این پیام می‌افزاید: این خطه، این روزها در تکاپوی به دوش کشیدن کجاوه راستی و رحمت الهی است که در برگ ریز طبیعت به برگ و بار می‌نشیند و چه وضع مبارکی است اوضاع این شهر شهادت و سزاست اگر حافظ منصرف از توصیف شیراز، به مدح اوضاع بی‌مثال این سامان در این دهه سراسر نعمت و کرامت‌ برخیزد.
این پیام ادامه می‌دهد: گویا به مشام یعقوب چشمان این دیار بوی پیراهن یوسف رسیده است که چنین کنعان این استان به خود می‌بالد که محمل‌دار امیر قافله عاشقی است به شکرانه پایان سال‌ها انتظار عاشقانه این مردم که همت و حماسه آنها در هشت سال خون و خطر زبانزد عالم است، جبهه سپاس و ستایش بر درگاه بلند الهی می‌نوازیم و دیگر بار کرمانشاه به عالم ‌نشان خواهد داد که آن روزها حضرت روح‌الله را لبیک اجابت گفتند و این روزها حضرت خامنه‌ای را‌.
این پیام خاطرنشان می‌کند: بی‌هیچ تردیدی استقبال بی‌نظیر وارثان 10هزار شهید این استان عدسی دوربین‌های دوست و دشمن را به تحیر وا می‌دارد تا نام این خطه‌، خاطره اخبار را برای همیشه بنوازد و نام کرمانشاه کانون کلام‌ها شود که نافله نازشان را در تعقیب قافله رازشان به جا خواهند آورد.
در پایان این پیام آمده است: حضرت نایب الامام جان عشاق پاک‌باخته‌ات در کرمانشاه سپند رخ فرخ شماست، بی صبرانه منتظر قدوم مبارکتان هستیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول