اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر جهاد کشاورزی:

رانت‌خواری‌های وزیر کشاورزی دولت اصلاحات جای تامل دارد

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: رانت‌خواری‌هایی که در بخش زمین در دوره وزیر کشاورزی دولت اصلاحات صورت گرفته است جای بسی تامل دارد.

رانت‌خواری‌های وزیر کشاورزی دولت اصلاحات جای تامل دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا سائلی بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی مازندران در ساری، کلانتری وزیر کشاورزی دولت اصلاحات را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت: وزیری که در طول خدمت خود حتی یک بار به روستاها سرکشی نکرده است چگونه دم از حمایت از کشاورزان می‌زند.
وی خاطرنشان کرد: این وزیر که در ساختمان شیشه‌ای خود نشسته بود حق ندارد از طرف مردم سخن بگوید.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: رانت‌خواری‌هایی که در بخش زمین در دوره وزیر کشاورزی دولت اصلاحات صورت گرفته است جای بسی تامل دارد.
وی به حمایت‌های ویژه دولت نهم و دهم به بخش‌های مختلف کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: در دوره احمدی‌نژاد طرح آبیاری تحت فشار سه برابر دولت‌های اصلاحات و سازندگی اجرایی شده است.
 
 * جلوگیری از ورود 300 هزار تن برنج به داخل کشور
مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی گفت: اولویت حمایت دولت به بخش کشاورزی آبیاری تحت فشار است.
به گزارش فارس، ساعلی تصریح کرد: در آبیاری تحت فشار دولت تا 85 درصد اجرای طرح‌ها را به صورت بلاعوض پرداخت می‌کند.
وی با بیان اینکه کشاورزی ایران تا سه برابر تولید فعلی محصولات کشاورزی ظرفیت دارد، ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی طرح‌های مناسبی برای افزایش تولیدات محصولات کشاورزی دارد.
مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی بر حمایت جدی وزارت جهاد کشاورزی از تولیدکنندگان به ویژه فروش محصولات تاکید کرد و اظهار داشت: از سال پیش دولت در حمایت از شالیکاران کشور از ورود 300 هزار تن برنج به داخل کشور جلوگیری کرده است.
ساعلی از برگزاری نمایشگاه توانمند کشاورزی استان‌های کشور در محل وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: این نمایشگاه به منظور شناساندن بیشتر ظرفیت بخش‌های کشاورزی هر هفته از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی به اهمیت مصوبات بخش کشاورزی سفر هیئت دولت به استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: به طور یقین مدیران جهاد کشاورزی استان‌ها نیز باید نسبت به اجرایی شدن مصوبات همت کنند.
وی از منعقد شدن تفاهم‌نامه حمایت بانک سپه با وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و بیان داشت: کشاورزی ایران در دولت‌های نهم و دهم توسعه مطلوبی یافته است.
 
 
*16 شهرک دامپروری مصوبه دولت عملیاتی نشد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران نیز در این جلسه نسبت به اجرایی نشدن ایجاد 16 شهرک دامپروری که از مصوبات دور اول هیئت دولت به استان است انتقاد کرد و گفت: مدیران کشاورزی باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشند.
هادی ابراهیمی با بیان اینکه مدیران جهاد کشاورزی مازندران باید از استاندار و معاون برنامه‌ریزی استاندار پیگیری این مصوبات را به صورت جدی داشته باشند، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از تعهد ایجاد 100 هزار شغل امسال در مازندران باید در بخش کشاورزی محقق شود.
وی گفت: برگزاری کارگروه اشتغال و پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت در مازندران از برنامه‌های مهم استان است.
در این مراسم رضا عظیمی که تاکنون با حکم سرپرستی، جهاد کشاورزی مازندران را مدیریت می‌کرد از امروز به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران معرفی شد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول