اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ نماینده ولی فقیه در سپاه در همایش بصیرت و جهاد علمی:

دولت اصلاحات 400 هجمه به دین وارد کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در ‌تحقیقاتی که از جانب یکی از واحدهای سازمان تبلیغات اسلامی‌ صورت گرفتمشخص شد بیش از 400 مورد هجمه به دین از جانب اصلاح‌طلبان وارد شده است.‌

دولت اصلاحات 400 هجمه به دین وارد کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در همایش بصیرت و جهاد علمی که به همت سازمان بسیج اساتید استان قم برگزار شده بود، تفکر اصلاح‌طلبان را تفکری غیر از اندیشه امام خمینی(ره) دانست و اظهار کرد: تفکر اصلاح‌طلبان از جمله تفکراتی بود که به مقابله با تفکر امام خمینی(ره) برخاست.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت کار امام خمینی(ره) در به ‌ثمر رساندن تلاش‌های 1400 ساله علما و بزرگان دین در اثبات صلاحیت مدیریت جامعه توسط دین افزود: نهضت آزادی نخستین تفکری بود که به مبارزه با تفکر امام خمینی(ره) آمد و تلاش کرد به گفتمان امام خمینی(ره) لطمه بزند.
نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه بیان کرد: پس از نهضت آزادی، تفکراتی همچون تفکر بنی‌صدر و منتظری به‌وجود آمد که برای مقابله با تفکر حضرت امام خمینی(ره) طراحی شده بود.
وی با بیان اینکه تفکر اصلاحات با گفتمان و تفکر امام خمینی(ره) منافات دارد، گفت: در زمان ریاست جمهوری خاتمی تحقیقاتی از جانب یکی از واحدهای سازمان تبلیغات اسلامی در بدنه تفکر و اندیشه مدیریتی اصلاحات صورت گرفت که در آن تحقیقات بیش از 400 مورد هجمه به دین از جانب اصلاح‌طلبان مشخص شد.
سعیدی در ادامه با اشاره به نقشه‌ها و افکار شوم دشمن در مورد نظام مقدس جمهوری اسلامی، متذکر شد: اگر شخص رهبری و عنایات خداوند متعال نبود، استخوان‌های نظام هم تاکنون پوسیده بود.
وی در ادامه با اشاره به هوشیاری مردم نسبت به نقشه‌های دشمنان نظام افزود: مردم با شناخت ماهیت اصلاح‌طلبان، سعی در تغییر سیستم مدیریتی کشور کردند تا کشور به اصولگرایان که دنباله‌رو گفتمان امام خمینی (ره) بودند، سپرده شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: مردم با انتخاب اصولگرایان در انتخابات شوراها و بعد از آن مجلس و در نهایت انتخابات ریاست جمهوری، مدیریت کشور را به اصولگرایان یا همان پیروان خط امام خمینی (ره) سپردند.
وی در خاتمه اظهار کرد: اصولگرایان در یک دوره‌ ‌مدیریتی 20 ساله، می‌توانند گفتمان امام را نهادینه و عملی کنند، چرا که این گفتمان به پیروی از امام خمینی (ره) پیرو گفتمان نبوی ـ علوی است.
انتهای پیام/‌
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول