اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تهران:

باید با کارمان مردم را به اسلام دعوت کنیم

خبرگزاری فارس: شهردار تهران با تاکید بر استفاده از فرصت‌ها گفت: امروز که قدرت در اختیار ماست مکلف هستیم با کارمان مردم را به اسلام و دین دعوت کنیم.

باید با کارمان مردم را به اسلام دعوت کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش محمدباقر قالیباف در مراسم بهره‌برداری از چهارمین حفار اتوماتیک (TBM) مترو ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) با تاکید بر انجام مسئولیت‌ها گفت: ما مسئولان شرف خود را در گرو خدمت به مردم می‌دانیم.
شهردار تهران افزود: امروز در نظام جمهوری اسلامی که یک نظام ولایی است هر مدیری باید تلاش کند جوانان و مردم را روز به روز به دین اسلام و اهل بیت (ع) نزدیک تر و وفادارتر کند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: از دید ما فرد ولایت مدار و حزب اللهی ، امروز و پس از گذشت 32 سال از استقرار نظام اسلامی، فردی است که با روش‌های ثبوتی از انقلاب دفاع کند.
قالیباف تاکید کرد: امروز که قدرت در اختیار ماست مکلف هستیم با کارمان مردم را به اسلام و دین دعوت کنیم و باید توجه داشته باشیم اکنون زمان دفاع از انقلاب به روش اثباتی نیست بلکه باید به روش ثبوتی از نظام و انقلاب دفاع کرد.
شهردار تهران در ادامه به فرمایش حضرت امام خمینی (ره)  مبنی بر اینکه «یک موی کوخنشینان را به همه کاخ‌نشینان نمی‌دهم» اشاره کرد و افزود: در دفاع از انقلاب و در میدان جنگ هرگاه نظام نیاز به حمایت داشت این اقشار محروم بودند که ایثار می‌کردند و خون می دادند و ما در جبهه‌ها به خوبی دیدیم که چه کسانی می‌جنگیدند و ایثار می‌کردند و امروز در مناطق جنوبی در هر کوچه، ده‌ها شهید می‌بینیم و نسبت شهدای این مناطق نسبت به جمعیت شهدا در سایر مناطق بسیار بیشتر است.
وی در ادامه بیان کرد: امروز همه ما مکلف هستیم که رسیدگی و محرومیت‌زدایی در این مناطق را مورد توجه قرار دهیم تا به این مردم خدمات رسانی مناسبی داشته باشی، اگرچه کسانی که فرزندانشان را در راه دین و انقلاب دادند به دنبال زندگی مادی و دریافت خدمات نبوده اند اما ما وظیفه داریم به کسانی که به نظام و اسلام لبیک گفتند لبیک بگوییم.
قالیباف با تاکید بر کاهش فاصله شمال و جنوب شهر عنوان کرد: خط 6 متروی تهران و همچنین خط 3 با اولویت مناطق جنوبی آغاز و ساخته شده است و در حالی که ما می‌توانستیم این خطوط را از مرکز شهر آغاز کنیم اما در راستای کاهش فاصله شمال و جنوب و خدمات رسانی به شهروندان و مناطق جنوبی، اولویت توسعه این خطوط را جنوب شهر قرار دادیم که این خود به نوعی توجه به کسانی است که همه ما خود را مدیون آنها می‌دانیم.
شهردار تهران با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند که پیشرفت باید توام با عدالت و کرامت باشد، خطاب به شهروندان جنوب شهر گفت: ما تلاش می‌کنیم تا حفظ کرامت انسان‌ها در همه کارهایمان مورد توجه ویژه قرار گیرد و اعتقاد داریم اگر ذره‌ای کم بگذاریم مدیون شما و شهدا خواهیم بود. در قیامت در حالی می‌توانیم به چشمان شهدا نگاه کنیم که در دنیا به مردم خدمت صادقانه کرده باشیم.
وی ادامه مسیر بزرگراه امام علی (ع) تا جنوب شهر را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: احداث این بزرگراه 20 سال است که مورد بحث و پیگیری است و با وجود آنکه در مسیر آن واحدهای مسکونی زیادی وجود دارد، تلاش داریم که با دعای خیر شما و با اولویت مناطق جنوبی این بزرگراه را نیز تکمیل کنیم که در این راستا ابتدا توسعه این بزرگراه از سمت دماوند به پیروزی و سمت جنوب شهر در اولویت است و پس از آن از دماوند تا مسیر احداث شده و در حال بهره‌برداری این بزرگراه ادامه می‌یابد و در تلاش هستیم که تا 20 ماه آینده با تکمیل این بزرگراه بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که شهروندان از دارآباد تا حرم مطهر امام (ره) را به راحتی و بدون توقف در پشت چراغ قرمز طی کنند.
قالیباف در ادامه از تکمیل بزرگراه امام علی (ع) از خیابان پیروزی تا میدان شهید محلاتی تا پایان امسال  خبر داد و گفت: پس از آن توسعه این بزرگراه از شهید محلاتی تا تقاطع آزادگان را به بهره‌برداری می‌رسانیم.
شهردار تهران با اشاره به ادامه مسیر اتوبان شهید شوشتری تصریح کرد: تکمیل این اتوبان نیز در تسهیل ترافیک منطقه و به ویژه 20 متری افسریه تاثیرگذار است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول