اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی خبر داد:

اعزام 2870 نفر به سرزمین وحی از آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: 2 هزار و 870 نفر امسال از آذربایجان غربی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

اعزام 2870 نفر به سرزمین وحی از آذربایجان غربی
اسماعیل درخشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حجاج در قالب 18 کاروان برنامه‌ریزی  و سازماندهی شدند که از روز 20 مهرماه هر روز با دو پرواز و به مدت چهار روز از فرودگاه ارومیه عازم جده و مدینه منوره می‌شوند.
وی افزود: برای اعزام زایران خانه خدا تاکنون 10 جلسه آموزشی در ارتباط با اعمال حج برگزار و مدارک زایران به سفارت این کشور ارسال شده است.
این مسئول تصریح کرد: سفر عظیم و باشکوه حج که پیامبر اسلام آن را رکن اسلام نامیده باید مورد توجه جدی زائران قرار گیرد.
وی با بیان اینکه زائران سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی  در سرزمین وحی هستند از زائران استان خواست با رعایت توصیه‌های گفته شده توسط روحانیان و مدیران کاروان‌ها شان و مقام یک سفیر را رعایت کنند.
درخشان تصریح کرد: تمام کاروان‌های زیارتی دارای پزشک کاروان هستند و پزشکان برای تمام زائران پرونده سلامت و بهداشت تهیه و تمام مسائل بهداشتی و پزشکی زائران را در رایانه ثبت می‌کنند.
شایان ذکر است پروازهای رفت حج تمتع فرودگاه بین‌المللی ارومیه امسال از 20 مهرماه با 12 پرواز ایرباس 300 ماهان با 2 هزار و 930 نفر عازم جده خواهند شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول