اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پایگاه سازه‌های آبی تاریخی شوشتر:

موزه ملک در شوشتر نمایشگاه می‌زند

خبرگزاری فارس: رئیس پایگاه سازه های آبی تاریخی شوشتر گفت: کوزه ملک قرار است به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در شوشتر نمایشگاه دایر کند.

موزه ملک در شوشتر نمایشگاه می‌زند
امین محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: موزه ملک تهران قرار است برای گرامی داشت سالروز میلاد امام رضا(ع) در شهرستان شوشتر نمایشگاهی دایر کند.
وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این نمایشگاه در شوشتر انجام شده است، بیان کرد: نمایشگاه موزه ملک قرار است در محل آبشارهای شهرستان شوشتر و در سالن نیروگاه این سایت تاریخی مستقر شود.
رئیس پایگاه سازه های آبی تاریخی شوشتر با اشاره به اینکه این نمایشگاه در روزهای آتی آغاز به کار خواهد کرد، افزود: این نمایشگاه در روز 18 مهر ماه در شهرستان شوشتر آغاز به کار خواهد کرد و بیش از یک هفته نیز به کار خود ادامه خواهد داد.
محمودزاده با اشاره به اینکه در مدت برگزاری نمایشگاه بازدید از آبشارهای شوشتر نیز آزاد است، افزود: در مدت یک هفته ای که موزه ملک در شوشتر نمایشگاه دایر می‌کند بازدید از آبشارهای شوشتر بدون اخذ بلیط خواهد بود.
رئیس پایگاه سازه های آبی تاریخی شوشتر با اشاره به داشتن آثار تاریخی در شوشتر به نام امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: شهرستان شوشتر سه مقبره با نام امام رضا(ع) دارد که این آثار می‌تواند دلیلی بر ارادت مردم این شهرستان به ساحت امام رضا(ع) باشد.
این مقام مسئول تاکید کرد: در شرایط کنونی در حال آماده سازی نیروگاه برق آبشارهای شوشتر برای حضور مردم این شهرستان برای بازدید از این نمایشگاه هستیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول