اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس مطرح کرد:

طرح نظارت بر نمایندگان آغاز گسترش فرهنگ نظارت‌پذیری

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح نظارت مجلس شورای اسلامی بر رفتار نمایندگان آغازی برای گسترش فرهنگ نظارت‌پذیری در کشور است.

طرح نظارت بر نمایندگان آغاز گسترش فرهنگ نظارت‌پذیری
عبدالمحمد بابا احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: تصویب طرح نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان از جمله  مهم‌ترین مصوبات مجلس هشتم به شمار می‌رود.
وی افزود: این طرح از سوی 50 نماینده در مجلس نهم طرح و در قالب طرحی یک فوریتی در کمیسیون مربوطه مطرح و پس از بررسی‌ و ارزیابی به صحن علنی مجلس آمد و مورد تایید نمایندگان ملت قرار گرفت.
بابااحمدی اجرای این طرح را به نفع نمایندگان دانست و افزود: نمایندگان نیازمند نظارت فراکسیون و کمیته برای کنترل عملکرد خود هستند، که در این صورت ارتقای بهره‌وری عملکرد نمایندگان را شاهد خواهیم بود.
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تصویب این طرح از حرکت نمایندگان در مسیری خلاف منزلت و عزت نظام جلوگیری می‌کند.
وی نمایندگان را عصاره مملکت دانست و گفت: ممکن است نمایندگان ملت نیز به صورت عمد یا غیر عمد مسیری دیگر از اصول، اهداف و آرمان‌های نظام در پیش گیرند که لایحه نظارت بر نمایندگان از بروز اشتباهات آنها جلوگیری می‌کند.
بابااحمدی با بیان اینکه این لایحه در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود، خاطر نشان کرد: پس از انجام اقدامات اولیه در اسرع وقت لایحه نظارت بر عملکرد نمایندگان به اجرا گذاشته خواهد شد.
وی تصریح کرد: پس از تصویب این لایحه در مجلس روند تبدیل آن به قانون با تایید شورای نگهبات طی شده و ضمانت اجرای قانونی پیدا خواهد کرد.
این نماینده مجلس اجرای این طرح را آغازی برای گسترش فرهنگ نظارت‌پذیری در کشور دانست و گفت: نمایندگان اگر به دنبال حزب بازی باشند بدون تردید به ملت خیانت کرده و نتوانسته‌اند به درستی به وظایف خود عمل کنند.
وی افزود: اگر نظارت و ضابطه با قاطعیت اعمال شود، جلوی بسیاری از سوء استفاده‌ها، باند بازی‌ها و سیاست بازی‌ها و امور تبلیغی گرفته می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول