اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس:

مجلس موافق اجرای طرح نظارت بر نمایندگان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس گفت: نمایندگان با اجرای طرح نظارت بر خود در مجلس موافق هستند و به آن رأی موافق داده‌اند.

مجلس موافق اجرای طرح نظارت بر نمایندگان است
سیدعماد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: طرح نظارت بر نمایندگان مجلس طرحی خوب و قابل قبول است و بعد از تعطیلات در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.
به گفته نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، هر مکان و دستگاهی نیاز به نظارت دارد و مجلس نیز از این قضیه مستثنی نیست و نمایندگان نیز مخالف اجرای این طرح نیستند.
حسینی تاکید کرد: اما اجرای این قانون نباید به گونه‌ای باشد که وظیفه و رسالت اصلی را از نمایندگان مردم در مجلس سلب کند بلکه باید به نحوی اعمال شود که نظارت صحیح بر عملکرد نمایندگان به ویژه در حوزه مالی صورت گیرد.
وی افزود: این قانون نباید راهگشا برای حل مسائل و مشکلات باشد بلکه باید مانع از ایجاد مسائل و مشکلات شود.
نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طرح یک فوریتی این مسئله تصویب و به کمیسیون ارجاع شده است که خروجی آن نیز در مجلس تصویب خواهد شد.

* امسال افزایش قیمت بنزین نداریم
مخبر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه به وضعیت سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: امسال هیچگونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.
حسینی تصریح کرد: چون در ابتدای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها افزایش قیمت‌ حامل‌های انرژی و به ویژه بنزین محسوس و جهشی بود لذا امسال نباید قیمت‌ها افزایش پیدا کند.
به گفته وی، در حال حاضر قیمت 700 تومانی بنزین به نهایت خود یعنی فوب خلیج فارس رسیده است.
نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی همچنین به ادامه سهمیه بندی بنزین اشاره کرد و افزود: تا زمانی که قیمت سهمیه‌بندی و آزاد به 550 تومان برسدٰ سهمیه‌بندی همچنان ادامه دارد.
حسینی در ادامه گفت: تولید بنزین کشور در بهترین شرایط 44 میلیون لیتر است در صورتی که میانگین مصرف ما در حدود 65 تا 70 هزار لیتر است و خلأ موجود از طریق واردات این محصول پر می‌شود.
وی در پایان اضافه کرد: خط تولید آبادان نیز با تولید روزانه 6 میلیون لیتر دوباره وارد می‌شود و این بخشی از کمبودها را جبران می‌کند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول