اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر ساری:

مجسمه‌های ساری جانمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری گفت: درباره تصمیم نصب اسب‌های میدان امام گفت: به دلیل قدمتی که مجسمه‌های اسب میدان شهر ساری داشته است تصمیم سازی جدی برای جانمایی آن به عهده شورای شهر است.

مجسمه‌های ساری جانمایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید مهدی احمدی یکشنبه شب در پایان صحن علنی شورای شهر ساری به بیان تشریح جلسه پرداخت و گفت: انتقال زندان ساری بحث مطالبات جدی مردم و شورا است درحالی که اجرای این مصوبه پس از چهار سال به سرانجام نرسید.
وی خاطرنشان کرد: در صحن علنی شورا اعضای شورای شهر ساری و شهردار تصمیم گرفتند جلسه‌ای را برای پیگیری انتقال زندان ساری که مالک کنونی آن شهرداری است با معاون برنامه‌ریزی و مدیرکل زندان‌ها داشته باشند.
احمدی تصریح کرد: وضعیت انتقال زندان ساری و انعقاد قرارداد جدید در حکم اخذ اجاره از برنامه‌هایی است که در جلسه مشترک با معاون برنامه‌ریزی و مدیرکل زندان‌ها بررسی می‌شود.
وی جلوگیری از ورود فاضلاب زندان را از پیگیری‌های جدی اعضای شورا و شهرداری دانست و یادآور شد: در صحن شورا مقرر شد که سه‌شنبه هفته جاری در جلسه‌ای غیرعلنی که با حضور فرماندار ساری تشکیل می‌شود در کمیسیون بهداشت فرمانداری این مسئله طرح موضوع شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه در صحن علنی شورا درمورد بازپس‌گیری طلب شهرداری از فروشگاه رفاه مباحثی عنوان شد، خاطرنشان کرد: حدود 13 میلیارد تومان طلب شهرداری از فروشگاه رفاه است و چون مسئولان این واحد تجاری از بازپس دادن طلب شهرداری شانه خالی می‌کنند پیگیری جلسه به صورت قانونی از طریق استانداری می‌شود.
وی اظهارداشت: بر اساس توافق گذشته فروشگاه رفاه متعهد شد که فقط بیش از چهار میلیارد تومان به شهرداری پرداخت کند و چون استاندار این توافقنامه را امضا نکرد وجه قانونی ندارد و برای رسمی شدن از مراجع بالاترپیگیری می‌شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری درباره تصمیم نصب اسب‌های میدان امام گفت: به دلیل قدمتی که مجسمه‌های اسب میدان شهر ساری داشته است تصمیم سازی جدی برای جانمایی آن به عهده شورای شهر است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول