اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کردستان:

تعهدات امسال خیرین مدرسه‌ساز 20 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان با اشاره به همت خیرین استان در زمینه مدرسه‌سازی، از تعهدات 20 میلیارد تومانی خیرین استان در این زمینه در سال جاری خبر داد.

تعهدات امسال خیرین مدرسه‌ساز 20 میلیارد تومان است
ابراهیم حسامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: سال گذشته این رقم 19 میلیارد تومان بود که 13 میلیارد تومان آن محقق شد.
به گفته رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان، هم‌اکنون از محل تعهدات خیرین مدرسه‌ساز، 18 مدرسه در استان در دست ساخت است.
حسامی خاطرنشان کرد: از یک‌هزار نفر عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز کردستان، 60 درصد آنها ساکن استان و 40 درصد دیگر خارج از استان هستند.
وی یادآور شد: چهار درصد از افراد خیر عضو مجمع استان نیز در خارج از کشور هستند که در امر کمک به مدرسه‌سازی تاکنون از هیچ تلاشی فروگذار نبوده‌اند.
رئیس خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان استقبال خیرین در زمینه عضویت در مجمع و ساخت مدرسه در این استان را قابل قبول و ستودنی عنوان کرد و افزود: امید است روز به روز بر آمار خیرین مدرسه‌ساز استان افزوده شود.
حسامی در پایان از مدرسه‌سازی به عنوان ذخیره آخرت برای رستگاری نام برد و گفت: افراد دارا و ثروتمند می‌توانند با حرکت در این زمینه زمینه رستگاری خویش را در آخرت فراهم سازند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول