اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اطلاعات سپاه کاشان:

جریان فکری در دوره اصلاحات به دنبال جدایی دین از سیاست بود

خبرگزاری فارس: مسئول اطلاعات سپاه کاشان گفت: جریان فکری زمان اصلاحات و اعتقاد آنان بر جدایی دین از سیاست بزرگ‌ترین ضربه به انقلاب اسلامی بود که البته ناموفق ماند.

جریان فکری در دوره اصلاحات به دنبال جدایی دین از سیاست بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، اصغر رحمانی شامگاه یکشنبه در مراسمی که برای گرامیداشت یاد نوجوانان شهید فلسطینی در دبیرستان پسرانه محتشمی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جریان فکری زمان اصلاحات و اعتقاد آنان بر جدایی دین از سیاست بزرگ‌ترین ضربه به انقلاب اسلامی بود که البته ناموفق ماند.
وی به وجود آمدن جریان‌های فکری ضد دین در کشور به ویژه در دوران اصلاحات را نیز یادآور شد و گفت: این جریان‌ها در زمان کشتار مسلمانان در بالکان با سکوت خود بزرگت‌رین خیانت را به جهان اسلام روا داشتند.
مسئول اطلاعات سپاه کاشان در بخش دیگری از سخنان خود به قیام چند‌ ساله مردم فلسطین نیز اشاره کرد و افزود: از زمانی که مردم فلسطین و لبنان به سوی پرچم توحید رفتند پیروزی‌های آنان نیز آغاز شد.
رحمانی اضافه کرد: با دینی شدن شعار گروه‌های لبنانی و فلسطینی و نیز قوی‌تر شدن اتحاد و همبستگی در مقابل ارتش صهیونیستی پیروزی‌های مسلمانان بر اسرائیل غاصب آغاز شد و تا به امروز اسرائیل حتی برای یک بار، روز خوشی را برای خودش تجربه نکرده‌ است.
وی با اشاره به توطئه‌های استکبار برای به انحراف کشیدن قیام مردم فلسطین خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام برای ضربه زدن به قیام مسلمانان فلسطین به دنبال این بودند که امام موسی صدر را که در حول محور ولایت بود را منحرف کنند اما این نقشه آنان نیز نقش بر آب شد.
مسئول اطلاعات سپاه کاشان ادامه داد: 70 سال است فلسطین در خون غوطه‌ور است و کسی تا امروز حرفی نزده بود اما اکنون که مسلمانان فلسطین در موضع قدرت قرار گرفته‌اند برخی‌ها پیشنهاد تحویل 20 درصد از خاک فلسطین را می‌دهند.
وی از دین، وحدت و ولایت به عنوان سه عنصر پیروزی انقلاب اسلامی و انسجام جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان نام برد و تصریح کرد: این سه عنصر که پایه و اساس انقلاب اسلامی بر آن نهفته است در هیچ یک از انقلاب‌های جهان وجود ندارد.
مسئول اطلاعات سپاه کاشان عنوان کرد: امروز در تمام دنیا تنها یک جریان فکری دینی و ضد صهیونیستی وجود دارد و آن نیز جریان فکری دینی برخاسته از قرآن و سنت است که هیچ  اعتماد و اعتقادی به غرب و شرق ندارد. 
در این مراسم رئیس سازمان دانش‌آموزی و معاون پرورشی آموزش و پرورش کاشان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدالدوره دانش‌آموز نوجوان فلسطینی عنوان کرد: این همایش با شعار "دانش‌‌آموز فلسطینی با همدلی، همفکری و همکاری یاریتان می‌کنیم" با حضور تشکل‌های پیشتازان، هلال احمر، انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و بسیج دانش‌آموزی کاشان برگزار شد تا دانش‌آموزان کاشانی حمایت خود را از دانش‌آموزان فلسطینی با نوشتن نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کنند.
سید‌احمد افراشی، همبستگی دانش‌آموزان شهرستان کاشان با دانش‌آموزان و کودکان فلسطینی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش برشمرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان دانش‌‌آموزان کاشانی در پایان این مراسم که مقارن با یازدهمین سالروز شهادت محمدالدوره دانش‌‌آموز فلسطینی نیز بود در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد، به شهادت رسانیدن کودکان مظلوم و مسلمان فلسطینی را محکوم کردند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول