اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال؛

11 کاروان از کردستان به حج تمتع اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حج و زیارت استان کردستان از اعزام 11 کاروان از این استان به حج تمتع خبر داد.

11 کاروان از کردستان به حج تمتع اعزام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدعلی عسکری در همایش حج که در تربیت معلم سنندج برگزار شد، اظهار داشت:  امسال یک‌هزار و 627 نفر در قالب 11 کاروان از این استان به حج تمتع اعزام خواهند شد.
وی وجود این تعداد زائر را نشان‌دهنده ظرفیت بالای این استان و شور و علاقه و عشق زیاد مردم عنوان کرد و گفت: از تعداد کاروان مذکور چهار کاروان از سنندج، دیوانده و کامیاران، دو کاروان از شهرستان بانه، دو کاروان از شهرستان‌های مریوان و سروآباد، دو کاروان از شهرستان سقز و یک کاروان از شهرستان‌های قروه، دهگلان و بیجار به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.  
وی اعزام این تعداد حجاج را از کردستان در چند سال اخیر بی‌سابقه عنوان کرد و افزود: در میان 32 استان کشور کردستان از لحاظ آمار اعزام رتبه 12 را دارد.
مدیرکل حج و زیارت استان کردستان خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی مختلفی برای زائران در استان برگزار شده و زائران در این کلاس با اعمال و مناسک حج آشنا شده‌اند.
عسکری در ادامه به تعداد ثبت‌نام‌کنندگان زائران عمره مفرده  در سال جاری اشاره کرد و افزود: در دوره جدید ثبت نام حج عمره تاکنون بیش از 40 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که امیدواریم آمار بالایی از استان به این سفر معنوی اعزام شوند.
مدیرکل حج و زیارت استان کردستان در پایان پیام حجت‌الاسلام قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت را خطاب به حجاج قرائت کرد.
در این همایش گروه مولودی‌خوانی به اجرای برنامه پرداخت و سپس اعمال و مناسک حج به صورت نمادین توسط تعدادی از حجاج اجرا شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول